  • 1. Data: 2006-03-07 17:10:22
    Temat: [Fortis] Niezłe dziwy :/
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Witam,

    Dnia 3.03. wykonałem transakcję kartą VE Fortis Banku. Dzisiaj
    transakcja została rozliczona a blokada na dokładnie tą samą kwotę
    widnieje nadal :/ Odrazu nadmieniam, że od 3.03. nie robiłem żadnej
    innej transakcji tą kartą.

    Czy ktoś może miał podobną sytuację? czy ktoś wie o co chodzi?
    Przemek

  • 2. Data: 2006-03-07 17:23:31
    Temat: Re: [Fortis] Niezłe dziwy :/
    Od: bartoldzik <b...@N...o2.pl>

    Tue, 07 Mar 2006 18:10:22 +0100, na pl.biznes.banki, Przemek napisał(a):

> [...]
    > innej transakcji tą kartą.
    >
    > Czy ktoś może miał podobną sytuację? czy ktoś wie o co chodzi?

    Mam to samo z trzema transakcjami. Niestety z infolinią nie idzie się
    dogadać i wmawiają, że nie ma u nich żadnego problemu. Dla mnie jest bo
    parę złotych mam zablokowane.

    --
    Pozdrawiam serdecznie -- bartoldzik --

  • 3. Data: 2006-03-07 17:34:53
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    bartoldzik napisał(a):

    > Mam to samo z trzema transakcjami. Niestety z infolinią nie idzie się
    > dogadać i wmawiają, że nie ma u nich żadnego problemu. Dla mnie jest bo
    > parę złotych mam zablokowane.

    Wysłałem wiadomość pocztą wewnętrzna informację czekam na odpowiedź. :)

    Przemek

  • 4. Data: 2006-03-07 18:02:44
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Wysłałem wiadomość pocztą wewnętrzna informację czekam na odpowiedź. :)

    a więc do usłyszenia za trzy dni ;)
    (tak w fortisie mam zawsze odpowiedzi, czasem później)

    janke

  • 5. Data: 2006-03-07 18:14:11
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    janke napisał(a):

    > a więc do usłyszenia za trzy dni ;)
    > (tak w fortisie mam zawsze odpowiedzi, czasem później)
    >
    > janke
    Nie lubią Cię :P ja góra dobę :)

    Przemek

  • 6. Data: 2006-03-07 21:34:13
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Przemek napisał(a):

    > Nie lubią Cię :P ja góra dobę :)

    Chyba mnie jednak lubią :) Otrzymałem odpowiedź po 5 godzinach :)

    I zachowali się w porządku wg mnie. Kwota zostanie jutro w godzinach
    rannych odblokowana a sprawa została przekazana do działu zajmującego
    się obsługą kart. Dodatkowo jeszcze Pani przeprosiła mnie za utrudnienia.

    Nigdy nie miałem kłopotu ze źle rozliczoną transakcją, ale na p.b.b. już
    dużo się naczytałem jak to banki najpierw dochodzą co się stało i ludzie
    są bez kasy. A dopiero potem oddają. Więc tej sytuacji należy się
    pochwała. Kolejność odwrotna najpierw zwrot a potem dochodzimy do tego
    co się stało.

    Przemek