eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFortis Ideal - uznali reklamację › Re: Fortis Ideal - uznali reklamację
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Markus Sprungk <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Fortis Ideal - uznali reklamację
    Date: Wed, 14 Jun 2006 22:46:49 +0200
    Organization: Polska-Katowice
    Lines: 34
    Message-ID: <xqq2jkmkjwgr$.16hrtthimpe7j$.dlg@40tude.net>
    References: <e6p690$k3e$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: bxi196.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1150318033 9200 83.18.242.196 (14 Jun 2006 20:47:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Jun 2006 20:47:13 +0000 (UTC)
    X-Allegro: msprungk
    X-User: msprungk
    X-Swistak.pl: msprungk
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.41pl Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:388415
    [ ukryj nagłówki ]

    MarekM napisał(a):

    > Jestem jednym z klientów Fortisa, który nie dostał pierwszego wyciągu z
    > karty Fortis Ideal ("na dowód"). Oczywiście naliczono mi kartę za
    > nieterminową spłatę (spłaciłem 2 dni po terminie).
    >
    > Wysłałem do nich maila - w zasadzie w formie pytania, czy nie przewidują
    > anulowania automatycznie naliczonej opłaty za brak spłaty w terminie dla
    > wszystkich klientów z powodu powszechnie znanego problemu z
    > dostarczeniem pierwszego wyciągu. Oczywiście podałem własne dane
    > adresowe i poprosiłem - o ile to możliwe - o przesłanie wyciągu.
    >
    > Maila wysłałem 08.06. Dziś dostałem mailem odpowiedź:
    > - zestawienie za kwiecień zostało wysłane na mój adres, nie dotarło z
    > przyczyn niezależnych od banku,
    > - mimo to zwracają mi opłatę za nieterminową spłatę,
    > - wyciąg za kwiecień przesyłają w PDFie jako załącznik,
    > - przepraszają za zaistniałą sytuację, dołożą starań i wyrażają nadzieję ;-)
    >
    > Innymi słowy: warto wysłać reklamację, bank potraktował sprawę bardzo na
    > korzyść klienta.
    >
    > Marek

    W ubiegłym tygodniu wysłałem poleconym reklamację naliczonej opłaty. Do
    dzisiaj zero odpowiedzi, choć podałem wszystkie dane łącznie z mailem i
    komórką


    --
    Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1