  • Data: 2002-01-31 23:44:15
    Temat: Re: Fortis HIT
    Od: m...@i...pl (Adam_mb) szukaj wiadomości tego autora

    >Ubezpieczyli tez VC (24h przed zgloszeniem) i VE (3h...)

    ale e-pakiet za 7+1 zl... dopiero teraz zauważyłem ;-)
    Chyba go zamkne, to juz nie jest oplacalne :-((
    A kursy walut nie maja znowu tak atrakcyjne, zeby warto bylo te VE trzymac
    tylko na wyjazdy za granicę...

    Trudno, podobal mi sie ten bank, ale 8 zeta miesiecznie za internetowe konto
    z karta to grubo za duzo. Nawet jesli kazdy bankomat wyplaca bez prowzji...
    za duzo... szkoooda.... (lament i zawodzenie, kurtyna w dół ;-)

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam