  • Data: 2002-04-23 21:07:39
    Temat: Re: [Fortis Bank] - E-pakiet
    Od: m...@i...pl (Adam_mb) szukaj wiadomości tego autora

    >Co sądzicie na temat ROR-u w Fortis Banku, a szczególności o E-Pakiecie?
    >Jak działa przez internet, telefon, inne....?

    przez internet:
    - troche powoli, zawsze mam wrażenie, że ich serwer cos nie bardzo odpowiada
    (porównujac: mbank to błyskawica)

    - nie można apletowi pokazac, skad ma odczytać klucz do podpisania np.
    przelewu - tak jak można to zrobić w BSK - trzeba mieć te klucze na dyskietce

    Nie ma też pełnej on-line'owosci normalnych transakcji w internecie, ale IMHO
    to nie jest aż tak odczuwalne.

    Przez telefon nie próbowałem, jakos przez inet dużo prosciej...

    Własciwie to trzymam teraz ten e-pakiet dla karty, ale chyba po wakacjach
    rozstane sie z fortisem ostatecznie, zwłaszcza że w pobliskiej strefie euro
    visa nie jest aż tak atrakcyjna.

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam