  • Data: 2002-04-23 22:03:41
    Temat: Re: [Fortis Bank] - E-pakiet
    Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > faaakt... stary, poczciwy subst... heh ;-)
    > Ale np. na win2k z substem jest problem, tzn. nie ma substa :(

    Hmmm... Nie jestem pewny, ale chyba widzialem cos podobnego na Win2k. Sprawdze
    i napisze.

    > jeszcze jest karta, której historia na koncie mogłaby działać jednak bardziej
    > on-line. Jesli np. wykonam transakcje visa o 23:30, to o której zauważe
    > blokade srodkow?

    Pewnikiem nad ranem.

    > a co to jest kod pin? i skad mam go znać? bo ten od karty (na szczescie) nie
    > pasuje...

    A masz ten serwis aktywny? W Planecie jest wniosek do wypelnienia i PIN
    wybierasz sobie sam. Ja dla odmiany mam ten sam co do karty - nie lubie
    pamietac za duzo cyferek ;-)

    > w kraju - tak, to jest bardzo wygodne. Kiedys myslalem, że można tylko
    > równowartosc 50 zł, bo za dużo euronetów używałem, ale jednak można i 20 czy
    > 90 zł (jak chce sie miec troche drobniejszych).

    Owszem, niektore bankomaty wyplacaja nawet 10 PLN :-) Szkoda ze jest ich tak
    malo, jednak z drugiej strony rzadko mi sie zdarza podejmowac mniej niz 100 PLN.

    > Tyle, że tak naprawde liczy sie to, jakie masz bankomaty koło domu, koło
    > pracy/uczelni i miejsc, gdzie bywasz, bo tam bedziesz wypłacał pieniadze.

    True. Aczkolwiek fajnie miec poczucie calkowitej swobody :-)

    > Wygodnie też byłoby móc korzystać z opcji depozytowej, żeby z bankiem można
    > było mieć czysto wirtualny kontakt...

    Ciezka sprawa - Fortis swoich bankomatow nie ma. Ale jak masz oddzial
    blisko... ;-) Tam zazwyczaj nie ma tloku. Przynajmniej ja nie widzialem.

    pozdrawiam
    maksymilian