  • Data: 2002-04-23 21:50:25
    Temat: Re: [Fortis Bank] - E-pakiet
    Od: m...@i...pl (Adam_mb) szukaj wiadomości tego autora

    >Owszem, ale mozesz "zaemulowac" dyskietke subst-em.

    faaakt... stary, poczciwy subst... heh ;-)
    Ale np. na win2k z substem jest problem, tzn. nie ma substa :(

    >Kalendarz wymiany jest dopasowany do sesji KIR-u, wiec przy zleceniach na
    >zewnatrz nie ma wielkiego problemu. Mogloby natomiast byc online przy
    >zleceniach wewnetrznych - byloby sympatyczniej :-)

    jeszcze jest karta, której historia na koncie mogłaby działać jednak bardziej
    on-line. Jesli np. wykonam transakcje visa o 23:30, to o której zauważe
    blokade srodkow?

    >Bardzo przyjemnie, polaczenie na 0800 i czesciej sie odswiezaja salda.

    a co to jest kod pin? i skad mam go znać? bo ten od karty (na szczescie) nie
    pasuje...

    >Karta VE Fortisa za granica w ogole nie jest atrakcyjna - nieciekawe kursy
    >wymiany.
    >Za to w kraju bardzo milo miec wszystkie bankomaty swoje - zwlaszcza jak
    >czesto podejmuje sie niewielkie kwoty.

    w kraju - tak, to jest bardzo wygodne. Kiedys myslalem, że można tylko
    równowartosc 50 zł, bo za dużo euronetów używałem, ale jednak można i 20 czy
    90 zł (jak chce sie miec troche drobniejszych).

    Tyle, że tak naprawde liczy sie to, jakie masz bankomaty koło domu, koło
    pracy/uczelni i miejsc, gdzie bywasz, bo tam bedziesz wypłacał pieniadze.

    Wygodnie też byłoby móc korzystać z opcji depozytowej, żeby z bankiem można
    było mieć czysto wirtualny kontakt...

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam