  • 11. Data: 2005-07-09 17:27:05
    Temat: Re: Firma i przelewy zagraniczne
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    cenzor chamstwa napisał(a):

    > Polecam do przelewow, bo jest tani. Elementarnych rzeczy nie rozrozniasz,
    > nalezaloby sie wrocic do podstawowki i podszkolic z czytania tekstu ze
    > zrozumieniem.

    Nie ma sprawy. Jak tylko wrócisz z przedszkola to ja wrócę do podstawówki
    :>

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 12. Data: 2005-07-09 19:41:13
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Ja mam podobne pytanie. Chodzi o transfery pieniędzy z Niemiec do
    >Polski. 1-2 razy w miesi?cy 10-20kzł. Chodzi o firmę. Strona Niemiecka w
    >razie czego też mogła by się przystosować ale na pewno nie będ? się do
    >tego kwapić. Jakie? poropozycje??

    Najtaniej w banku korespondujacym napewno, bo pomijane koszty bankow
    posredniczacych. Czyli zalezy do tego w jakim banku oni maja konto i
    czy uda ich sie namowic do ewentualnej zmiany.
    Poza Multi zerknij tez na oferte Nordei.

    Pzdr.
    Lack

  • 13. Data: 2005-07-09 19:43:22
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    K.N. napisał(a):

> [...]
    > czy uda ich sie namowic do ewentualnej zmiany.
    > Poza Multi zerknij tez na oferte Nordei.

    A nie dało by się jakoś szybko i tanio przez Deutsche Bank?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 14. Data: 2005-07-09 19:50:43
    Od: " " <n...@g...pl>

    > A nie dało by się jakoś szybko i tanio przez Deutsche Bank?

    Rozumiem, ze Ty masz konto w DB i pieniadzce wlasnie na DB maja przychodzic
    z Niemiec, czy tak?

    Sprawdz po prostu na jakich warunkach DB ksieguje na koncie firmowym
    zagraniczne, przelewy przychodzace, tj. czy posiadacz rachunku w DB w Polsce
    placisz prowizje.
    Prowizje za wysylke z banku z Niemiec do Polski ustalisz w Niemczech, badz
    ewentualnie wysylajac do banku niemieckiego maila z zapyatniem (sa
    formularze do kontaktu na bankowych stronach www).

  • 15. Data: 2005-07-09 19:53:22
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    n...@g...pl napisał(a):

    > Rozumiem, ze Ty masz konto w DB i pieniadzce wlasnie na DB maja przychodzic
    > z Niemiec, czy tak?

    Nie, nie mam konta w DB ale ten bank przychodzi mi pierwszy do głowy
    przy minimalizacji kosztów podczas przelewów DE->PL

  • 16. Data: 2005-07-09 20:09:50
    Od: " " <n...@g...pl>

    > Nie, nie mam konta w DB ale ten bank przychodzi mi pierwszy do głowy
    > przy minimalizacji kosztĂłw podczas przelewĂłw DE->PL

    Wcale nie musi byc najtanszy do twoich transakcji.
    Jak rozumiem, jestes elastyczny co do wyboru rachunku dla siebie w PL, na
    ktore bedzei wplywala kasa z Niemiec, Niemcy Twoi niezbyt...
    Radzilbym sie wiec dowiedziec gdzie w Niemczech oni maja konto i jakiego
    banku polskiego ich niemiecki bank jest bankiem korespondentem i wtedy
    powinno byc najtaniej.

  • 17. Data: 2005-07-09 20:10:56
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    n...@g...pl napisał(a):

> [...]
    > Radzilbym sie wiec dowiedziec gdzie w Niemczech oni maja konto i jakiego
    > banku polskiego ich niemiecki bank jest bankiem korespondentem i wtedy

    Taniej od moneybookers?

  • 18. Data: 2005-07-09 20:15:20
    Od: " " <n...@g...pl>

    > Taniej od moneybookers?

    Raczej nie, moneybookers powinno byc tansze.

    Z moneybookers jednak nie korzystalem i ze slyszenia wiem tylko, ze sa
    konkurencyjni i czasowo i cenowo. Jak to sie technicznie robi, za ile--

  • 19. Data: 2005-07-09 20:40:29
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    m. wrote:
    > Witam,
    >
    > prowadze ze ojcem niewielka firme. Od niedawna importujemy rozne towary z
    > Azji. Do tej pory korzystalismy z firmowego konta walutowego w banku PKO BP,
    > ale koszty prowadzenia go sa naprawde znaczace przy takiej niewielkiej skali
    > naszej dzialalnosci.
    > Czy ktos z grupowiczow moglby polecic jakies dobre konto walutowe, gdzie nie
    > byloby zadnych ukrytych oplat, nieduze miesieczne oplaty i oplaty za przelewy?
    >
    > Z gory bardzo dziekuje.

    Multibank, może jeszcze Nordea, BZWBK

    --
    Jacek
    jacek>at<devguide>dot<net

  • 20. Data: 2005-07-11 21:02:01
    Od: " m." <m...@g...pl>

    Witam,

    dziekuje wszystkim za rady, jutro zaczne sprawdzac oferty.

    Pozdrawiam.