  • Data: 2015-11-24 22:00:40
    Temat: Re: Ferratum Bank
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chris94" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Właśnie dostałem spam z jakiegoś nowego "banku":
    >https://www.ferratum.pl/
    >Ferratum Bank p.l.c.
    >Tagliaferro Business Centre
    >Level 6, 14 High Street
    >1551 Sliema, MALTA

    >Cytat z ich strony:
    >"Ferratum Bank (Malta), jednostka zależna Grupy Ferratum, otrzymał
    >licencję instytucji bankowej od Komisji Nadzoru Finansowego Malty
    >dnia
    >12.09.2012."
    >Czy taka instytucja ma prawo posługiwać się nazwą "bank"?

    No ba, tak sie nazywaja na Malcie, i co - maja skreslac czesc nazwy w
    Polsce ?

    Natomiast przy dzialalnosci w Polsce niby nie ...
    Z drugiej strony - pieniedzy nie przyjmuja, to KNF ich chyba nie
    dotyczy :-)

    Z trzeciej ... to jak te pozyczke udzielaja i jak przyjmuja splaty ?
    Dzialalnosc w Polsce chyba jednak prowadza.

    A tak naprawde:
    -wyciaganie danych dla reklam ?
    -naciaganie na oplaty za wnioski ?
    -grubsza afera i wyciaganie danych dostepowych do banku/pranie
    pieniedzy/autoryzowanie kont.

    >Na stronach BFG co prawda takiego banku nie ma, ale mają za to ponad
    >2
    >tysiące "like'ow" na FB ;)

    A ile placa za zalikowanie ? :-) Czy maja wlasnych fanow ?

    J.