  • 11. Data: 2002-02-08 10:37:50
    Temat: Re: FIREPAY - czy ktos uzywal?
    Od: <g...@p...onet.pl>

    wlasnie tak jest, zwrot pieniedzy jest traktowany jako uznanie reklamacji :)
    wiec nie moga zwrocic wiecej niz sam ta karta wplaciles. Jak bedziesz chcial
    wyplacic taka sama kwote jak wplaciles - to pieniadze dostaniesz w trzy dni, a
    jak mniejsza - to czekasz miesiac (u mnie tak bylo)...karta VE inteligo
    a co do kwot wiekszych niz wlasne wplaty to nie wiem, ale na 100% nie
    dostaniesz ich na rachunek karty; najwyzej czek wyslany poczta.

  • 12. Data: 2002-02-08 11:27:12
    Od: "Zbyszek" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@i...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > ze moge wybrac pieniadze "na karte" co chyba sie udalo (sprawdze jutro
    > czy pieniadze sa na koncie) ale, ze nie moge przelac ich bezposrednio
    > na konto. Wszystko jest logiczne bo zaraz po rejestracji jest informacja,
    > ze jezeli mam konto w banku amerykanskim to moge od razu "wpisac je
    > na liste i w taki sposob transferowac pieniadze (albo wire transfer
    > albo zwykly przelew) bez udzialu karty.
    >
    > Jednak faktycznie nadal nie wiem czy jesli ktos wplaci mi pieniadze to
    > bede mial jakas mozliwosc przetransportowania ich na konto w PL...

    Ile w praktyce kosztuje odebranie i przekazanie na konto (jak rozumiem przez
    kartę) np. 1000 USD?

  • 13. Data: 2002-02-08 11:39:46
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > Ile w praktyce kosztuje odebranie i przekazanie na konto (jak rozumiem przez
    > kartę) np. 1000 USD?

    Jesli nie ma nigdzie haczyka to nic! Tzn, zakladajac konto dewizowe bo przy
    zlotowkowym oplata jest strata na kursie.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@w...pl <|> http://www.wr.pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 14. Data: 2002-02-08 12:05:08
    Od: "Zbyszek" <a...@w...pl>

    > Jesli nie ma nigdzie haczyka to nic! Tzn, zakladajac konto dewizowe bo
    przy
    > zlotowkowym oplata jest strata na kursie.

    No właśnie też tak przeczytałem, ale w takim razie coś tu jest nie tak. Po
    ktoś miałby prowadzić taki serwis?

  • 15. Data: 2002-02-08 13:56:59
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > No właśnie też tak przeczytałem, ale w takim razie coś tu jest nie tak. Po
    > ktoś miałby prowadzić taki serwis?

    Podobne pytanie przewija sie w dyskusja o paypal.com... wlasciwie to samo
    tylko niedostepne w Polsce. Aha, przetestowalem FirePay na kasynie online
    i niestety zawiodlem sie. Tzn, na konto FirePay moglem wyplacic z powrotem
    tylko sume mojej wplaty (tu 20 usd) natomiast wygrany "bonus startowy"
    i kilka dolarow wygranej dostane jedynie czekiem/przekazem...

    Swoja droga gdzie taki czek zrealizowac? W CitiBanku powinni wziac?

  • 16. Data: 2002-02-08 15:02:37
    Od: <g...@p...onet.pl>

    > No właśnie też tak przeczytałem, ale w takim razie coś tu jest nie tak. Po
    > ktoś miałby prowadzić taki serwis?

    Jak to po co - zeby zarabiac pieniadze :)
    Po piewsze pieniadze sa nieoprocentowane - a oni na pewno maja je w takim
    banku, ktory placi odsetki...po drugie firmy, ktore akceptuja platnoscia
    Firepay - placa im prowizje od kazdej wplaty (tak samo jak sklepy placa systema
    kart platniczych)