  • 1. Data: 2002-07-20 16:23:38
    Temat: FAQ do pl.biznes.banki
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    ... gdzie jest? jakis link?

  • 2. Data: 2002-07-20 16:34:35
    Temat: Re: FAQ do pl.biznes.banki
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mscislaw" <M...@n...com> napisał w wiadomości
    news:ahc2sg$e7$1@phys-news1.kolumbus.fi...
    > ... gdzie jest? jakis link?

    www.faq4pbb.prv.pl

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-07-20 16:35:01
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Mscislaw" <M...@n...com> napisał w wiadomości
    news:ahc2sg$e7$1@phys-news1.kolumbus.fi...
    > ... gdzie jest? jakis link?

    Panie, Panowie
    chcialbym przeprosic za zaniedbanie FAQ :(. Obiecuje, ze FAQ z najblizszym
    czasie zostanie zaktualizowane. Mam tez nadzieje, ze ciagle bedziemy mogli
    tam przeczytac teksty specjalistow i najlepiej poinformowanych osob :).
    Gdzie znalezc FAQ?
    Adres ciagle ten sam :) http://www.faq4pbb.prv.pl lub
    http://faq4pbb.netforia.pl. Bez problemu takze mozna odszukac link w
    http://www.google.com.pl [slowa kluczowe: faq i pl.biznes.banki] :).

    Pozdrawiam
    Maciej

    PS Wojtku, mam nadzieje ze deklaracja sprzed kilkunastu dni ciagle jest
    aktualna :)

  • 4. Data: 2002-07-20 16:41:43
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    dodaj tam prosze pytania ode mnie:

    - ktore banki (w Polsce) umozliwiaja powiadomienie SMSem o przelewach
    wychodzacych/przychodzacych?

    - co oznaczaja dwie cyfry na poczatku rachunku typu
    "XX-YYYYYYYYY-ZZZZZZZZ...." (co to znaczy XX) ?

    - gdzie znalezc w interencie miejsce gdzie moge wpisac numer rozliczeniowy
    banku a uzyskac nazwe i adres banku?

    ja sam odpowiedzi nie znam, glupi jestem.

  • 5. Data: 2002-07-20 17:11:20
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > - co oznaczaja dwie cyfry na poczatku rachunku typu
    > "XX-YYYYYYYYY-ZZZZZZZZ...." (co to znaczy XX) ?

    cyfra kontrolna - pozwalajaca stwierdzic czy poprawnie wpisales numer
    rachunku i sie nie pomyliles

    http://www.wabank.pl/baza_bankow_krajowych.html

  • 6. Data: 2002-07-20 17:14:03
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

> [...]
    > banku a uzyskac nazwe i adres banku?
    >
    > ja sam odpowiedzi nie znam, glupi jestem.

    Na stronie http://republika.pl/ttom5/index.html znajdziesz program IBAN.exe
    Tomasza Treli.
    Grzegorz Niedźwiecki

  • 7. Data: 2002-07-20 21:52:55
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Na stronie http://republika.pl/ttom5/index.html znajdziesz program IBAN.exe
    > Tomasza Treli.

    Polecam, program jest bardzo fajny.
    A jak interesuja Cie szczegoly, to zajrzyj na www.zbp.pl - tam jest karta
    wdrozenia nowego standardu numeracji rachunkow.

    pozdrawiam
    maksymilian