  • Data: 2009-02-09 07:34:13
    Temat: Re: Eurobank online kolejnosc operacji
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Lut, 09:54, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
    > Wyglada, ze w eurobanku maja sensownie ustawiona kolejnosc.
    >
    > zaplanowalem na dzisiaj zlecenie z konta na konto oszczednosciowe.
    > Konto bylo puste, ale dzis mialy wejsc na nie srodki z lokat
    > tygodniowych.
    >
    > Po 7-ej sprawdzilem - lokaty znikly przekazujac srodki wraz z
    > odsetkami na konto, a pieniadze te mialem juz umieszczone na koncie
    > oszczednosciowym.
    >
    > poniewaz pierwsza sesja Eurobanku jest o 8-ej, mozna zakladac, ze
    > srodki z lokat czy zlecenia przyszlego z konta oszczednosciowego (co
> [...]

    A dzisiaj mnie rozczarowali

    Ustawilem przelew z konta oszczednosciowego na ROR a z niego przelew
    zewnetrzny.
    zalogowalem sie o 8:30 - nie wykonal sie przelew z oszczednosciowego i
    w zwiazku z tym nie wyszedl pierwsza sesja zewnetrzny przelew z ROR.
    Oba przelewy maja status aktywne - zaloguje sie jeszcze za jakis czas
    i zobacze, czy cos sie zmienilo - ale zaskoczyli mnie zwlaszcza tym,
    ze nei wykonalo sie zlecenie wewnetrzne.