  • 1. Data: 2009-01-18 20:14:47
    Temat: Eurobank - lezy?
    Od: Bęc <b...@w...pl>

    Witam

    rowniez macie problemy z eurobankiem? Wczoraj były prowadzone jakies
    prace ale dzisiaj miało już działac a tu co chwile albo nie da sie
    zalogować albo wywala z systemu...

  • 2. Data: 2009-01-18 20:18:12
    Temat: Re: Eurobank - lezy?
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Bęc napisał(a):
    > Witam
    >
    > rowniez macie problemy z eurobankiem? Wczoraj były prowadzone jakies
    > prace ale dzisiaj miało już działac a tu co chwile albo nie da sie
    > zalogować albo wywala z systemu...

    Probowalem kilka razy kolo poludnia i nic. po wpisaniu hasla i tokena
    jedyne co uzyskiwalem to krecace sie w nieskonczonosc koleczko z piekla
    rodem (albo z aliora). poddalem sie i poczekam do jutra

    PG

  • 3. Data: 2009-01-18 20:54:47
    Od: trójąca_legómina <s...@d...pl>

    On Sun, 18 Jan 2009 21:14:47 +0100, Bęc wrote:

    > Witam
    >
    > rowniez macie problemy z eurobankiem? Wczoraj były prowadzone jakies
    > prace ale dzisiaj miało już działac a tu co chwile albo nie da sie
    > zalogować albo wywala z systemu...

    Ja dzisiaj około 19 zrobiłem przelew, więc przynajmniej przez moment
    działał :)

  • 4. Data: 2009-01-19 07:44:17
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 18 Jan 2009 21:54:47 +0100, trójąca_legómina napisał(a):

    > Ja dzisiaj około 19 zrobiłem przelew, więc przynajmniej przez moment
    > działał :)

    Działa, pojawiła się nowa funkcjonalność "Rachunek oszczędnościowy" na
    7,07% (czyli raczej na rorze promocji nie przedłużą). Można mieć ich 5 i do
    każdego kartę.

    --
    Kojer

  • 5. Data: 2009-01-19 07:45:47
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

> [...]

    7,07% (czyli raczej na rorze promocji nie przedłużą). Można mieć ich 5 i do
    każdego kartę (aczkolwiek dość drogo za wydanie).

    --
    Kojer

  • 6. Data: 2009-01-19 09:04:36
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@W...gazeta.pl>

    Robert Kois <k...@h...pl> napisał(a):

    > ...pojawiła się nowa funkcjonalność "Rachunek oszczędnościowy" na
    > 7,07% (czyli raczej na rorze promocji nie przedłużą). Można mieć ich 5 ...

    W takim razie mBank ze swoimi eKontamiPlus poważnie stracił na znaczeniu -
    pozostał w ogonie atrakcyjności wśród R.O. obecnych aktualnie na rynku ;)

    Szkoda, że EB ograniczył się tylko do 5-ciu rachunków, miast wziąć przykład z
    BZWBK.

  • 7. Data: 2009-01-19 09:07:14
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

> [...]
    > 7,07% (czyli raczej na rorze promocji nie przedłużą). Można mieć ich 5 i do
    > każdego kartę (aczkolwiek dość drogo za wydanie).

    Działa i to ładnie - zakłada sie samemu przez internet, rachunek
    pojawia się w systemie parę minut po założeniu.
    Mam nadzieję, że oprocentowanie 7,07% utrzymaja tam jak najdłużej.
    Nigdzie tez nie doczytałem w TOiP ani w regulaminie o limicie wypłat w
    ciagu miesiąca, czyli limitów brak? Poprawcie mnie jesli sie mylę.

  • 8. Data: 2009-01-19 09:14:12
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 19 Jan 2009 09:04:36 +0000 (UTC), Zbigniew Demidowicz napisał(a):

    > W takim razie mBank ze swoimi eKontamiPlus poważnie stracił na znaczeniu -
    > pozostał w ogonie atrakcyjności wśród R.O. obecnych aktualnie na rynku ;)

    Na razie wszystkie przelewy wewnętrzne bezpłatne, promocja do 31.12.2009
    potem tylko pierwszy bezpłatny, kolejne po 2,95zł.
    Konto po założeniu pojawia się w podglądzie po parunastu/parudziesięciu
    sekundach. To samo z przelewem na konto. Przelewy wewnętrzne nie wymagają
    użycia tokena.

    --
    Kojer

  • 9. Data: 2009-01-19 09:17:49
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 19 Jan 2009 10:14:12 +0100, Robert Kois napisał(a):

> [...]
    > Konto po założeniu pojawia się w podglądzie po parunastu/parudziesięciu
    > sekundach. To samo z przelewem na konto. Przelewy wewnętrzne nie wymagają

    Mój błąd. Przelewy za darmo, to wypłaty w placówce mają potem kosztować
    --
    Kojer

  • 10. Data: 2009-01-19 09:38:24
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 19 Sty, 10:14, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

> [...]
    > Konto po założeniu pojawia się w podglądzie po parunastu/parudziesięciu
    > sekundach. To samo z przelewem na konto. Przelewy wewnętrzne nie wymagają

    Jesli odbedzie sie to kosztem pozostawienia na podtawowym koncie
    sladowego oprocentowania, to bedzie przykre - czy mozna na kontach
    oszczednosciowych zakladac przelewy z data przyszla?