  • 1. Data: 2009-05-09 16:44:59
    Temat: Eurobank - konto online jest i... ?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Jak założyć tam rachunek oszczędnościowy? (mam konto bez dodatkowych
    zabezpieczeń i z www nie da się).

    Mam podreptać w poniedziałek do placówki czy da się telefonicznie?

  • 2. Data: 2009-05-09 16:54:34
    Temat: Re: Eurobank - konto online jest i... ?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Jak założyć tam rachunek oszczędnościowy? (mam konto bez dodatkowych
    > zabezpieczeń i z www nie da się).
    >
    > Mam podreptać w poniedziałek do placówki czy da się telefonicznie?

    z tego co pamiętam to właśnie na www robiłem

  • 3. Data: 2009-05-09 17:01:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 9 May 2009 18:54:34 +0200, w <gu4cg4$1db$1@inews.gazeta.pl>, "zlotowinfo"
    <u...@g...pl> napisał(-a):

    > z tego co pamiętam to właśnie na www robiłem

    Mam konto online bez dodatkowych zabezp. typu token i wypisuje mi, "że bez tego
    nie da się" :].

  • 4. Data: 2009-05-09 17:12:29
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    <u...@g...pl> napisał(-a):

    > Mam konto online bez dodatkowych zabezp. typu token i wypisuje mi, "że bez
    > tego nie da się" :].

    ja mam token gsm ;p

  • 5. Data: 2009-05-09 17:28:44
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    r...@k...pl pisze:
    > Jak założyć tam rachunek oszczędnościowy? (mam konto bez dodatkowych
    > zabezpieczeń i z www nie da się).
    >
    > Mam podreptać w poniedziałek do placówki czy da się telefonicznie?

    Podreptac.
    Ale nie musisz w poniedzialek.
    Sprawdz czy sa oddzialy w twojej okolicy w centrach handlowych - one sa
    czynne i w sob i nd.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 6. Data: 2009-05-09 17:45:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 09 May 2009 20:28:44 +0300, w <gu4egc$9mu$1@inews.gazeta.pl>, darnok
    <d...@a...spam.ch> napisał(-a):

    > Podreptac.
    > Ale nie musisz w poniedzialek.
    > Sprawdz czy sa oddzialy w twojej okolicy w centrach handlowych - one sa
    > czynne i w sob i nd.

    Właśnie widzę, że jest w okolicy ich placówka.

    Jakie jeszcze ograniczenia niesie brak tokena? Będę mógł swobodnie przelewać na
    oszczędniościowe i z powrotem -- oraz do innego banku?

  • 7. Data: 2009-05-09 18:05:46
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    r...@k...pl pisze:

    > Właśnie widzę, że jest w okolicy ich placówka.
    >
    > Jakie jeszcze ograniczenia niesie brak tokena? Będę mógł swobodnie przelewać na
    > oszczędniościowe i z powrotem -- oraz do innego banku?

    na oszczednosciowe tak.
    do innego banku tylko na takie ktore dodasz w oddziale, albo sam majac
    token.

    Ja np wzialem token pododawalem rachunki zewnetrzne ktore potrzebuje,
    poszedlem i anulowalem token.

  • 8. Data: 2009-05-09 20:10:31
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Jakie jeszcze ograniczenia niesie brak tokena? Będę mógł swobodnie
    > przelewać na oszczędniościowe i z powrotem -- oraz do innego banku?

    AFAIR przelewy między własnymi rachunkmi tak, ale tylko z natychmiastową
    realizacją.
    Jeżeli ma być z przyszłą datą to musi być zlecenie, a do tego potrzebny jest
    token lub
    rachunek zdefiniowany jako zaufany.

  • 9. Data: 2009-05-10 06:30:29
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > token.
    >
    > Ja np wzialem token pododawalem rachunki zewnetrzne ktore potrzebuje,

    i bez tokena możesz wykonywać na nie przelewy?
    też chciałem tak zrobić i w placówce pytałem 2x, dwa ludzie z banku
    tłumaczyli mi, że bez aktywnego tokena (któregokolwiek) przelewu nie
    wykonam!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2009-05-10 10:07:46
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    RobertS wrote:

> [...]
    > też chciałem tak zrobić i w placówce pytałem 2x, dwa ludzie z banku
    > tłumaczyli mi, że bez aktywnego tokena (któregokolwiek) przelewu nie

    Przez internet zdefiniujesz dwa rodaje przelewów: zaufane i niezaufane.
    Zaufane wykonasz bez tokena.
    BTW: że też polegasz na tym co wiedzą "ludzie z banku".