  • Data: 2021-03-22 14:42:51
    Temat: Re: Eh ten citek
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 22 marca 2021 o 14:16:45 UTC+1 Michal Jankowski napisał(a):
    > Ledwie mi przysłał nową kartę na 5 lat, to już wypowiada. Co to za nowe
    > obyczaje? Żaden bank mi jeszcze niczego nie wypowiadał...

    O kurtałka, to jeszcze i na mnie te srogie terminy przyjdą :( Też mam bezpłatną na
    2%...

    > Coś o tej nowej karcie powiecie? Warto się kłócić, żeby bezpłatną dali?

    Karta jak karta, golas (o ile wiem, proponują mc world) - a do tego warunek
    zwolnienia 300zł (to dopiero łaska/promocja, standardowo 1500), niech się bujają,
    santander daje platynę za 10 pyk/mc (liczą się też zrobione kartami dodatkowymi, a
    dodatkowe bezpłatne) (minimalny limit 10k - normalnie wymagają też dochodów ponad 10k
    - ale tu wystarczy mieć tyle wpływów zewnętrznych na konto, może być z własnych
    rachunków), a milek też platynę za 5pyk/mc (ale każda dodatkowe musi własne 5pyk/mc
    wyrobić) (minimalny limit 20k).

    No chyba że ktoś ma kłopoty ze zdolnością albo dochody inne niż etat czy emerytura.
    Ciekawe, czy naprawdę będą wypowiadać czy będą negocjować ;>
    Ja zgodziłbym się na aneks na 7,2% z pozostawieniem bezpłatności, zawsze i tak
    spłacam w GP.