  • 1. Data: 2003-09-02 19:32:54
    Temat: EUROBANK - gdzie jestes?
    Od: "Andrzej" <m...@W...pl>

    Co sie dzieje z EUROBANKIEM? Hucznie zapowiadany projekt Lukaszewicza, ktory
    mial powtorzyc sukces Lukasa, mial ruszyc 1 wrzesnia. Tymczasem ani widu, ani
    slychu. Wielka pustka. Na www.eurobank.pl dalej wisi strona rekrutacyjna, a o
    ile wiem, zaden oddzial w Polsce nie funkcjonuje? Czyzby zapowiadala sie
    wieeelka klapa? :-) Wie ktos cos na ten temat? Moze odezwia sie przyszli
    pracownicy, ktorzy juz pod koniec lipca chwalili sie, tu na forum podpisanymi
    umowami.

    PZDR
    Andrzej M.

  • 2. Data: 2003-09-02 21:05:27
    Temat: Re: EUROBANK - gdzie jestes?
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 2 Sep 2003 21:32:54 +0200, "Andrzej" <m...@W...pl>
    wrote:

> [...]
    >pracownicy, ktorzy juz pod koniec lipca chwalili sie, tu na forum podpisanymi

    To jest bank widmo. Na poczatku (kiepskiego zreszta) filmu Cialo
    pojawia sie logo EUROBANK i tekst: autorzy dziekuja Eurobankowi za
    pomoc w realizacji filmu czy jakos tak (Lukasiewicz jest producentem
    filmu - znaczy wylozyl na niego swoja kase, co wykorzystal do reklamy
    Eurobanku) ) co sugeruje, ze taki bank istnieje, ale faktycznie zeby
    funkcjonowal to jeszcze nikt nie slyszal.

    PG

  • 3. Data: 2003-09-02 21:41:36
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Piotr Gralak wrote:
> [...]
    > Eurobanku) ) co sugeruje, ze taki bank istnieje, ale faktycznie zeby
    > funkcjonowal to jeszcze nikt nie slyszal.

    I oto nadajedzie dzien, gdzie grom z jasnego nieba oznajmi poczatek
    dzialalnosci Eurobanku ;) Wrzesien, a nigdzie nie slychac o nowych
    placowkach nawet budowanych? Ale chyba ktos donosil o Poznaniu?
    Swoja droga - jesli to maja byc eksluzywne oddzialy ze sklejki (w
    odroznieniu od mBankowych z dykty ;) to pewne gdzies w zaciszu w jakiej
    wielkiej hali fabrycznej (albo w bunkrze bo to przeciez Wroclaw ;) koncza
    sie prace wykonczenowe. Postawic takie cos jak klocki lego to wcale nie taka
    sztuka przeciez - sam widzialem w Tesco moim co wyrabiaja i z dnia na dzien
    mi dawnego Hita przemeblowali, ze nie poznaje.
    Jak mam strzelac ;) To bank uruchomia jak juz zaczna zdejmowac Cialo z
    ekranow. I pewnie beda dawac w promocji DVD albo CDiki z filmem jak sie
    bedziekonto otwieralo, he he.
    Jak popatrzycie na www.multikino.pl - to widac ze graja po 6-7 seansow na
    dzien - wiec jeszcze troche. Jak dojdzie do 2-3 to pewnie wystartuje ;)
    A i ciekawa rzecz - w przypadku Ciala i Terminatoora nie licza sie zadne
    znizki kinowe - czyli dystrybutor chce zarobic duzo kasy. Pewnie po to, zeby
    mu sie zwrocila kasa za wieksza niz zazwyczaj przy tego typu (czytaj
    polskich) filmach kopii. A wiecej kin w Polsce w tym samym czasie = wiekszy
    ewentualny zasieg. :)
    No ok - ktos jeszcze moze cos pospekulowac?
    Bo jak znam zycie to bedzie, ze wszyscy czekaja, czekaja, najrozniejsze
    plotki powstana, a tu nagle niz z gruchy ni z pietruchy niedaleko cebuli
    bedzie Eurobank :)))) (zartowalem).
    Swoja droga - miejcie czy szeroko otwarte jak bedziecie na zakupach w duzych
    hipermarketach i centrach handlowych :))) Bylo nie bylo troche im to
    budowanie placowek + podlczenie tego do systemu zajmie.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 4. Data: 2003-09-02 21:44:59
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Piotr Gralak wrote:
    > Eurobanku) ) co sugeruje, ze taki bank istnieje, ale faktycznie zeby
    > funkcjonowal to jeszcze nikt nie slyszal.

    Przeciez w Bialymstoku juz bodaj kakis czas funkcjonuje?

  • 5. Data: 2003-09-02 22:27:50
    Od: "big" <z...@W...onet.pl>

    > To jest bank widmo. Na poczatku (kiepskiego zreszta) filmu Cialo
    > pojawia sie logo EUROBANK i tekst: autorzy dziekuja Eurobankowi za

    czyli eurobank daje ciała ;))

    big

  • 6. Data: 2003-09-03 01:36:23
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@U...pl>

    Użytkownik "Michal 'Amra' Macierzynski" napisał w wiadomości

    > Przeciez w Bialymstoku juz bodaj kakis czas funkcjonuje?

    Co do Białego to nie jestem pewien,
    bo Eurobank wypowiedział umowę
    najmu pomieszczeń.
    Nie wiem tylko czy zmieniają siedzibę,
    czy też dogadali się, że będą wynajmować
    mniejszą powierzchnię.

    ps. a w Warszawie nie ma oddziału po
    byłym Społem?

    ______
    Robert

  • 7. Data: 2003-09-03 05:26:53
    Od: "Krab" <k...@h...pl>

    Użytkownik "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>
    napisał w wiadomości
    > Bo jak znam zycie to bedzie, ze wszyscy czekaja, czekaja, najrozniejsze
    > plotki powstana, a tu nagle niz z gruchy ni z pietruchy niedaleko cebuli
    > bedzie Eurobank :)))) (zartowalem).

    ja zart przyjmuje z pelna powaga, bo tego wlasnie oczekuje, ze przechodzac
    miedzy cebula a rybnym zobacze jakas smieszna tabliczke - ktora pewien lukas
    stworzyl bo obrazil sie na kogos i tera robi konkurencje dla lukas
    jakos dziwnie mam wrazenie, ze jako klient VW - po prostu parskne smiechem
    gdy uslysze toip z tego nowego warzywniaka :-))

  • 8. Data: 2003-09-03 06:40:04
    Od: "crossmen" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <m...@W...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wieeelka klapa? :-) Wie ktos cos na ten temat? Moze odezwia sie przyszli
    > pracownicy, ktorzy juz pod koniec lipca chwalili sie, tu na forum

    Zabrze C.H. Platan... pewnie od 15 wrzesnia...

    pozdr.
    crossmen

  • 9. Data: 2003-09-03 06:54:57
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    > czyli eurobank daje ciała ;))

    Swoja droga ladne haslo reklamowe: "Eurobank- daje cialo!!!" ;-)

    Pozdrv

    lelek

  • 10. Data: 2003-09-03 07:07:03
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    lelek wrote:
    > Swoja droga ladne haslo reklamowe: "Eurobank- daje cialo!!!" ;-)

    Mlodych, ponetnych i pelnych zycia pracownic? Mialbys cos przeciwko temu???
    P.S. Faceci przecieztez tam beda pracowac, a haslo pasuje niezaleznie od
    upodoban i preferencji :DDDD