  • 11. Data: 2006-09-28 13:04:51
    Temat: Re: Dziwny bankomat Euronetu (?).
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Tue, 26 Sep 2006 11:20:19 +0200, Przemysław Kowalik

> [...]
    >jakieś szachrajstwa. Przecież to jest stacja całodobowa i do tego
    >zapewne monitorowana. Ja rozumiem skaner i nakładka na klawiaturę, ale
    >jak ktoś mógłby szybko podmienić tyle co Ty opisałeś. To wymagałoby
    >raczej większej akcji i ktoś musiałby udawać serwisanta. Poza tym nawet
    >jeśli ludzie z euronetu nie muszą się spowiadać obsłudze stacji z tego
    >że przyjeżdżają i co robią, a zatem mógłby przyjechać jakiś
    >łże-serwisant i coś podmienić. No ale pozostaje pytanie czy nieplanowane
    >wyłączenie bankomatu pozostałoby niewykryte.

    A czy obsluga stacji nie moze być w taki proceder zamieszana ?
    Udaja serwisanta i robia z bankomatem co chcą. A jak się euronet
    dopytuje na stacji czemu bankomat nie działał od godzin ... to
    odpowiadają, że przecież nie było prądu. Wcale to tak całkiem realne
    nie jest.

    Lepiej dmuchać na zimne :).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 12. Data: 2006-09-29 11:06:07
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Dentarg" <d...@i...com> napisał

> [...]
    > dopytuje na stacji czemu bankomat nie działał od godzin ... to
    > odpowiadają, że przecież nie było prądu. Wcale to tak całkiem realne

    Byc moze nawet cale miasto jest w to zamieszane. Licho nie spi. ;)

    Neko