  • 1. Data: 2006-09-25 20:23:50
    Temat: PeKaO SA - telefon o 20:00
    Od: Gregory <g...@a...invalid>

    Czy to normalne, że ktoś z banku dzwoni o tak późnej porze ( nienormalna
    godzina dla pracy banku) w jakiejś sprawie?

    Pani przedstawiła się, że dzwoni z banku Pekao SA i chciała porozmawiac z
    właścicielem konta. Ok, tO ja. W celu weryfikacji mam podać datę urodzenia.
    Ok. Podałem. To pani nie wystarczyło i poprosiła o dalsze dane teleadresowe.
    Wspomniała, że rozmowa jest nagrywana, ale za Chiny Ludowe nie chciała
    powiedzieć w jakiej konkretnej sprawie dzwoni, czy coś z kontem czy jakąś
    nową usługą. :( Troche to dziwne, że o tej porze i nie chciała nic
    konkretnego powiedzieć dopóki nie podam dalszych danych.

    Skoro dzwoni na telefon domowy... To przecież podanie dalszych danych nie
    uwiarygodni mnie _jeszcze_ _bardziej_! A zabrzmiało to tak jakby koniecznie
    chciała miec nagrane jak się przedstawiam. Jakieś zawarcie umowy na
    odległość??

    Poprosiłem o telefon na który mogę odzwonić w celu potwierdzenia
    wiarygodności pani, nie podała :(

    --
    _/_/_/ Gregory - Poznaniak
    _/ _/ -------------------

  • 2. Data: 2006-09-25 20:27:04
    Temat: Re: PeKaO SA - telefon o 20:00
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Gregory napisał(a):
    > Czy to normalne, że ktoś z banku dzwoni o tak późnej porze ( nienormalna
    > godzina dla pracy banku) w jakiejś sprawie?

    Podałeś jej te wszystkie dane?

  • 3. Data: 2006-09-25 20:30:21
    Od: Gregory <g...@a...invalid>

    Trochę wody w Warcie upłynęło, gdy RobertS napisał/a w news:ef9e2t$qnj$1
    @node4.news.atman.pl:

    > Podales jej te wszystkie dane?

    Nieee, jak zaczęła prosić o dalsze dane, poprosiłem o jej telefon w celu
    oddzwonienia. Nie podała i poprosiła o skontaktowanie się jutro z siedzibą
    banku.

    Poprosiłem by powiedział chociaż czy coś się stało z kontem, czy też jakaś
    nowa usługa? Nie chciała powiedzieć

    --
    _/_/_/ Gregory - Poznaniak
    _/ _/ -------------------

  • 4. Data: 2006-09-25 20:45:35
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Nieee, jak zaczęła prosić o dalsze dane, poprosiłem o jej telefon w celu
    > oddzwonienia. Nie podała i poprosiła o skontaktowanie się jutro z siedzibą
    > banku.

    Jeżeli masz jej dane (musiala sie przeciez przedstawic) to zadzwon
    jutro do banku i zapytaj sie co to byla za wieczorna akcja!

    Ciekawe co powiedza w banku, prawdopodobnie, ze pani X u nich nie
    pracuje i nikt z banku nie dzwonil... ;-(

  • 5. Data: 2006-09-25 22:15:46
    Od: "Artur Orlowski" <l...@t...the.signature.pl>

    Gregory wrote:
    > konkretnej sprawie dzwoni, czy coś z kontem czy jakąś nową usługą. :(
    > Troche to dziwne, że o tej porze i nie chciała nic konkretnego
    > powiedzieć dopóki nie podam dalszych danych.

    Prawdopodobnie jakiś problem z kredytem lub inną przykrą rzeczą. A
    powiedzieć o co chodzi nie mogą przed sprawdzeniem tożsamości, bo np.
    pod telefonem domowym może odebrać współdomownik, którego nie chciałeś
    informować, że masz kredyt.

    --
    ArturO (małpa) edu (kropka) com (dot) pl

  • 6. Data: 2006-09-26 09:11:36
    Od: Gregory <g...@a...invalid>

    Trochę wody w Warcie upłynęło, gdy Artur Orlowski napisał/a w

    > Prawdopodobnie jakis problem z kredytem lub inna przykra rzecza. A
    > powiedziec o co chodzi nie moga przed sprawdzeniem tozsamosci, bo np.
    > pod telefonem domowym moze odebrac wsp˘ldomownik, kt˘rego nie chciales
    > informowac, ze masz kredyt.

    Z kontem jest ok, kredytu nie mam.
    Bez sensu jest taka weryfikacja bo równie dobrze domownik może powiedzieć jak
    mam na imię, nazwisko itp i pani zostanie usatysfakcjonowana bo bedzie w
    rozumieniu przepisów weryfikacyjnych rozmawiała z osobą, której dane ma w
    papierach.

    --
    _/_/_/ Gregory - Poznaniak
    _/ _/ -------------------

  • 7. Data: 2006-09-26 09:33:55
    Od: "Tomasz Wrzodak" <t...@g...com>

    Gregory napisał(a):
> [...]
    > odległość??
    >
    > Poprosiłem o telefon na który mogę odzwonić w celu potwierdzenia

    Podobnie robi PKO BP w przypadku, gdy chcą potwierdzić, czy
    transakcja była rzeczywiście przeprowadzona przez właściciela
    rachunku. Odbierałem takie telefony i też nie chcieli zupełnie nic
    powiedzieć, w jakim celu dzwonią, tylko potwierdzić tożsamość. W
    tym przypadku nie byłem właścicielem rachunku. Mieli jednak kilka
    numerów telefonów do właściciela, i w końcu się dodzwonili.
    Okazało się, że chodzi o potwierdzenie sporego przelewu :)

  • 8. Data: 2006-09-27 16:07:21
    Od: "Michał" <n...@p...onet.pl>

[...]

    Zgadza się w taki sposób postępuje wiele instytucji finansowych, wszelkie
    informację można przekaząć tylko osobie uprawnionej,przyjetę jest z góry że
    chodzi o szeroko pojęte dobro własciciela środków i jego interesu.Czasami
    sie zdaża, że np.mąż w tajemnicy przed żoną ma gdzieś odłożone kilka
    złotych - jakby się żona dowiedziala to by nie była z tego zadowolona(to juz
    tak humorystycznie podchodząc do wątku).Ale tak się postępuje.Najlepiej
    poprosic o nr tel pod którym się można skontktować i wszystko wyjasnic.