    From: "brum" <b...@o...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dziwna sytuacja z mojej pracy - negocjowanie lokat
    Date: Tue, 21 Sep 2010 15:53:51 +0200

    > greckiego banku wśród firm i klientów. UWAGA zresztą bardzo skuteczne -
    > mój
    > prezes i główny księgowy uwierzyli w ten tekst i lokata poszła do zwykłego
    > polskiego banku

    kwestia dotyczy kazdej branzy, jesli ktos nie ma argumentow ZA, to zaczyna
    uzywac PRZECIW
    w srednipowaznym biznesie oficjalnie nie krytykuje sie konkurencji, a w
    niepowaznym oraz bardzo powaznym - jak najbardziej :)
    a propos, ktory to "duzy bank po konsolidacji" jest "polski" ?
    ewentualnie chodzilo Ci o "zarejestrowany w polsce" ?

    > 2) czy bankowcy innych polskich banków rzeczywiście nienawidzą greckiego
    > banku
    > i dlaczego? - że daje lepsze stawki

    nie wiem, czy nienawidza, ale z sympatia rzeczywiscie sie nie odnosza
    istnieje grupa bankow z polbankiem na czele, ktore - nie wdajac sie w motywy
    i kontekst - posluguja sie minimalnymi marzami dla kluczowych produktow
    w zakresie rzadziej (i mniej eksponowanych) oplat juz tak bardzo nie odstaja
    (na czyms trzeba zarabiac), ale podstawowe oprocentowanie jest rzeczywiscie
    bardziej korzystne dla klientow, roznice wynosza np. 20% w stosunku do
    sredniej

    polbank robi wrazenie podobnego do p4, naturalnie kazdy w swojej branzy
    atakuje agresywnie, wiec pozostali z jednej strony musza sie dostosowywac, z
    drugiej na nich pluja, a moze probuja wykupic ?