  • 1. Data: 2007-03-01 13:59:13
    Temat: Dziwadła w multi (opłata za prowadzenie rachunku)
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Tak sobie dzisiaj spoglądnąłem w historię rachunku i co widzę:

    17.02.2007 PROWIZJE OPŁATA ZA PROWADZENIE RACHUNKU = -4,80 zł
    01.03.2007 PROWIZJE OPŁATA ZA PROWADZENIE RACHUNKU = -3,20 zł

    Razem 8 zł czyli tak jak płacę co miesiąc za konto My. Ktoś się może
    orientuje co to za nowa strategia ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 2. Data: 2007-03-01 14:02:33
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > 01.03.2007 PROWIZJE OPŁATA ZA PROWADZENIE RACHUNKU = -3,20 zł
    >
    > Razem 8 zł czyli tak jak płacę co miesiąc za konto My. Ktoś się może

    moze miales za malo kasy na rachunku i dlatego pobrali oplate w ratach?
    mialem tak kiedys, ale rozpietosc nie byla az taka duza

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-03-01 14:16:10
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

    > moze miales za malo kasy na rachunku i dlatego pobrali oplate w ratach?
    > mialem tak kiedys, ale rozpietosc nie byla az taka duza

    No właśnie kasy to miałem aż nadto bo musiałem KK spłacić i linię
    kredytową jako, że się od nich wyprowadzam. Z linią nie spadłem nigdy
    poniżej 200zł no a jak ja zlikwidowałem to zostało mi jakieś 300-400zł
    które sobie tak leży i za które nawet szarpnąłem niezłe odsetki:

    01.03.2007 KAPITALIZACJA ODSETEK = 0,01 zł

    Ciekawe jak "belke" z tego zaspokoją ;)

    Fakt, że jakoś prędzej niż 17 luty likwidowałem linię kredytową ale co
    to ma za znaczenie ?

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 4. Data: 2007-03-01 14:21:34
    Od: d...@g...com

    Może było jakieś przekształcenie rachunku na inny typ,
    albo w miedzy czasie było otwierane konto bilansujące.
    Bo w sumie to opłaty pobierają raz w miesiacu, na koniec.

    Pozdr

  • 5. Data: 2007-03-01 14:27:28
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    d...@g...com wrote:
    > Może było jakieś przekształcenie rachunku na inny typ,
    > albo w miedzy czasie było otwierane konto bilansujące.
    > Bo w sumie to opłaty pobierają raz w miesiacu, na koniec.

    Jedyne co było to rezygnacja z linii kredytowej czy jak to się tam zwie.
    Ale ona nie ma w żaden sposób wpływu na opłaty za konto - jest liczona
    osobno. Jeżeli to rzeczywiście ma wpływ na takie zachowanie systemu to
    kompletnie nie widzę w tym logiki jakiejkolwiek.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 6. Data: 2007-03-01 14:48:55
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Jedyne co było to rezygnacja z linii kredytowej czy jak to się tam zwie.

    To właśnie jest przyczyna, technicznie odbywa się to jako
    zamnknięcie rachunku z linią kredytową i otwarcie bez linii.

  • 7. Data: 2007-03-01 14:52:03
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    S.T. wrote:

    > To właśnie jest przyczyna, technicznie odbywa się to jako
    > zamnknięcie rachunku z linią kredytową i otwarcie bez linii.

    A to i wszystko jasne. Dzięki za info.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 8. Data: 2007-03-01 20:44:44
    Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartosz 'bart' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:es6n7a$a2l$1@news.task.gda.pl...

    > 01.03.2007 KAPITALIZACJA ODSETEK = 0,01 zł
    >
    > Ciekawe jak "belke" z tego zaspokoją ;)

    Zostanie niezaspokojony ;-)

    Odsetki do 2,49 nie podlegaja opodatkowaniu.

    Pozdrawiam
    ISIA

  • 9. Data: 2007-03-01 22:26:42
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net> wrote:

    > Fakt, że jakoś prędzej niż 17 luty likwidowałem linię kredytową ale co
    > to ma za znaczenie ?

    Ma.
    Podczas przekształcania rachunku w taki bez kredytu, ściągają prowizję za
    okres od 1-go dnia miesiąca do zamknięcia linii, a potem już normalnie.

    --
    Przemysław Maciuszko