  • 1. Data: 2007-03-01 12:12:16
    Temat: ING-studenci nie płacą!!!
    Od: g...@o...pl

    Kolejny ukłon Banku, tym razem w stronę żaków:

    http://banki.prnews.pl/index.php/,display,26740

  • 2. Data: 2007-03-01 12:28:06
    Temat: Re: ING-studenci nie płacą!!!
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    > Kolejny ukłon Banku, tym razem w stronę żaków:

    nikt normalny w ING nie trzyma kasy:
    1) "ostatnia" sesja wychodząca o 11.30
    2) oprocentowanie roru 0 %
    3) z oka mozna wypłacić bezpłatnie raz w miesiącu

    bank dla emerytów

    pzdr
    j.

  • 3. Data: 2007-03-01 16:19:54
    Od: "Le5zek" <l...@w...pI>

    Użytkownik "jst" <l...@W...pl> napisał w wiadomości

    > nikt normalny w ING nie trzyma kasy:

    To dowiedziałem się właśnie, że jestem nienormalny.

    > 1) "ostatnia" sesja wychodząca o 11.30

    No to co z tego? Dla mnie są ważniejsze sesje przychodzące.

    > 2) oprocentowanie roru 0 %

    To standard obecnie.

    > 3) z oka mozna wypłacić bezpłatnie raz w miesiącu

    A z lokaty to można niby codziennie wypłacac?

    --
    Le5zek Grelak
    'I thought I was someone else, someone good.'

  • 4. Data: 2007-03-01 17:58:19
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    Radzę sprawdzić ofertę innych banków - zobczysz jak bardzo się mylisz.

    pzdr

  • 5. Data: 2007-03-03 12:57:52
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > To standard obecnie.

    > A z lokaty to można niby codziennie wypłacac?

    z lokaty 0% to na pewno da sie codziennie wyplacac :)

    ps.
    wyspij sie :)