  • Data: 2023-01-13 15:44:22
    Temat: Re: Dziś zamykają [na klucz?] Shopee.pl
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:1a096e0a-2f95-44db-bd52-3e1e2b3d94edn@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > Taki prawdziwie chiński - założę się, że te towary nie mają
    > dopuszczenia do obrotu w UE, ale chinczokom wydaje się, że
    > wszędzie, gdzie są, są eksterytorialni. I zaraz zaczęli robić nam
    > chinatown - wszystkie śmieci na chodnik przed wejściem, bo to, co
    > za sklepem, to już o nas nie świadczy.

    Pytałem się kolegów z pracy, z dalekiego wschodu.
    My mamy ruskich. Napadają nas co kilkadziesiąt lat.
    Wy to musicie mieć tam fajnie, cisza spokój?

    Odpowiedzieli
    Hahaha. O nie kolego. Grass is always greener.
    My mamy chińczyków. Kradna nam całe wyspy.

    Hindusi natomiast mówią, no wiesz próbują przyłazić
    to postrzelamy się na granicy i jest spokój na jakiś czas.

    Himalaje bezcenne. Za wszystko inne zapłacisz kartą...

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza