  • Data: 2016-10-03 09:49:12
    Temat: Re: Dysk_ryminacja iPadów...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie używałem apki "citi handlowy for ipad", ale używałem poprzedniej (pierwszej ?)
    oraz obecnej wersji apki androidowej - a domniemywam, że iPhone'owa była taka sama,
    czyli ta pierwsza wersja była fatalna, wyglądała na robioną przez początkującego
    programistę - nie dość, że marnie wyglądała to i funkcjonalności jedynie podstawowe i
    chyba tylko podglądowe, dyspozycji składać nie można było.
    Domniemywam, że "citi handlowy for ipad" było o wiele lepsze - oraz również to, że
    być może ta nowa wersja apki androidowej (i być może iphone'owej oraz ipadowej -
    teraz dla ipada już takiej samej jak dla iphone) oparta jest właśnie o dotychczasową
    aplikację "citi handlowy for ipad".

    Czyli pytanie pomocnicze - czy można na ipadzie zaintalować "zwykłą" apkę citi mobile
    dla iOS - a jeśli tak, to jak wypada porównanie z dotychczasową "citi handlowy for
    ipad" ?