  • 1. Data: 2016-09-30 19:19:15
    Temat: Dysk_ryminacja iPadów...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    OtrzymałAm m@ilem PeDeeF z tytułem takim:

    Regulamin Kart Kredytowych Citibank Banku Handlowego w Warszawie S.A. - zmiany

    zawierający wieść następującą:

    Usunięcie aplikacji Citi Handlowy for iPad.
    Bank przestał oferować usługę.

    Czyżby Citi wypowiedział wojnę iPadom?...

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 2. Data: 2016-10-02 15:04:52
    Temat: Re: Dysk_ryminacja iPadów...
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-09-30, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    [...]

    > Czyżby Citi wypowiedział wojnę iPadom?...

    Może uznał, że wspieranie dalej tego kanału jest nieopłacalne?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 3. Data: 2016-10-03 02:00:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > Może uznał, że wspieranie dalej tego kanału jest nieopłacalne?

    To żart? Citi raczej ;) nie inwestuje w opłacalność tego typu.
    Woli (najwyraźniej) wspieranie gawiedzi. Widać to chociażby po
    prezentach typu 8 stów za założenie kredytówki czy traktowaniu
    klientów, którzy wg Citiego niemal ;) zawsze mają rację.

    Citi to nie Morawiecki z BZWBKKBSg:

    http://leszekc.w.tkb.pl/800400/wyciagi/wyciagi.htm

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 4. Data: 2016-10-03 08:47:36
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    ["Followup-To:" header set to pl.biznes.banki.]
    On 2016-10-03, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    [...]

    > To żart? Citi raczej ;) nie inwestuje w opłacalność tego typu.

    Nie wiem co ma Citi do tego. Ogólnie wydaje mi się, że aplikacje
    bankowe na tabletach się niezbyt przyjęły. Na komórkach służą do
    zrobienia szybkich operacji, np. przy bankomacie, na desktopie
    do konkretniejszego zarządzania. Jak ktoś ma fantazję użyć tabletu,
    to chyba może użyć po prostu zwykłego dostępu przez www.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 5. Data: 2016-10-03 09:49:12
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Nie używałem apki "citi handlowy for ipad", ale używałem poprzedniej (pierwszej ?)
    oraz obecnej wersji apki androidowej - a domniemywam, że iPhone'owa była taka sama,
    czyli ta pierwsza wersja była fatalna, wyglądała na robioną przez początkującego
    programistę - nie dość, że marnie wyglądała to i funkcjonalności jedynie podstawowe i
    chyba tylko podglądowe, dyspozycji składać nie można było.
    Domniemywam, że "citi handlowy for ipad" było o wiele lepsze - oraz również to, że
    być może ta nowa wersja apki androidowej (i być może iphone'owej oraz ipadowej -
    teraz dla ipada już takiej samej jak dla iphone) oparta jest właśnie o dotychczasową
    aplikację "citi handlowy for ipad".

    Czyli pytanie pomocnicze - czy można na ipadzie zaintalować "zwykłą" apkę citi mobile
    dla iOS - a jeśli tak, to jak wypada porównanie z dotychczasową "citi handlowy for
    ipad" ?

  • 6. Data: 2016-10-03 21:40:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    >To żart? Citi raczej ;) nie inwestuje w opłacalność tego typu.

    http://www.cashless.pl/temat-dnia/1164-citi-rezygnuj
    e-z-aplikacji-na-ipada-zainwestuje-w-rwd

    Zart, i nie zart ... z jednej strony - malo klientow, z drugiej -
    bedzie uniwersalna aplikacja, to moze nie trzeba osobnej ...

    J.