    From: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dwa rodzaje
    Date: Wed, 6 Jun 2007 09:47:36 +0000 (UTC)

    toudidel <toudidel@o[DWA].pl> napisał(a):

    > Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Też myślałem o tej karcie ale:
    > 1. Pani w infolinii BZWBK kompletnie nie była zorientowana czym się ten
    > produkt charakteryzuje - to po co mi taki produkt. Jedyne co wiedziała to
    > oprocentwanie zadłużenia - 22%, więc chyba raczą żartować.
    > 2. Pomyślałem, pomyślałem i stwierdziłem że zdecydowanie lepiej wziąć zwykłą
    > kartę kredytową (najbardziej "podobają" mi się oferty mBanku i Millenium) -
    > przecież tymi kartami też możesz zapłacić

    Nie znaja oferty, od ktorej nie maja prowizji.
    Pracownicy ucza sie tych kart dopiero, gdy maja podpisac umowe.

    Prowizje dostaja portale, za posrednictwem ktorych wykupiono te karty.

    Szczerze mowiac, te karty (money i Allekarta) sa lepsze i w wersji kredytowej
    i pseudoprepeid od swoich odpowiednikow ze standardowej oferty banku - chyba
    traktowane sa jako forma sciagniecia do banku (poprzez przydzielenie darmowego
    konta oprocz karty) klientow, ktorzy inaczej by tam nie trafili.

    Jednoczesnie droga takich klientow do BZWBK swiadczy, ze z duzym
    prawdopodobienstwem zaczna korzystac z otrzymanych narzedzi internetowych.