  • 1. Data: 2007-03-29 01:53:00
    Temat: Duuuzy kredyt na dzialalnosc gospodarcza??
    Od: k...@t...pl (kurt008)

    Czy mozliwy kredyt/pozyczka (na dzialalnosc gospodarcza)na sume rzedu 3mln
    zl...majac samemu srodki rzedu 15tys zl i zadnej nieruchomosci czy czegos
    innego pod zastaw??
    Jesli jest to mozliwe to gdzie/w jakim banku i na jakich warunkach?
    Z gory dziekuje!

    --
    Wysłano z serwisu -> http://www.eforex.pl

  • 2. Data: 2007-03-29 01:57:32
    Temat: Re: Duuuzy kredyt na dzialalnosc gospodarcza??
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "kurt008" <k...@t...pl> wrote in message
> [...]
    > innego pod zastaw??
    > Jesli jest to mozliwe to gdzie/w jakim banku i na jakich warunkach?

    O ile zarabiasz jakies 100 tyś miesiecznie, to pewnie byś dostał.

  • 3. Data: 2007-03-29 07:25:54
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 29.03.2007 witek <w...@g...pl.invalid> napisał/a:

    > "kurt008" <k...@t...pl> wrote in message
    >
    > O ile zarabiasz jakies 100 tyś miesiecznie, to pewnie byś dostał.

    Bez zabezpieczenia? Nigdy w życiu. Dałbyś komuś, kto nic nie posiada, trzy
    miliony?
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 4. Data: 2007-03-29 08:33:18
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-03-29 09:25, Samotnik stwierdził, że:

    > Bez zabezpieczenia? Nigdy w życiu. Dałbyś komuś, kto nic nie posiada, trzy
    > miliony?

    Zabezpieczeniem może być weksel. Autora pytania odsyłam do BGK.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 5. Data: 2007-03-29 10:00:45
    Od: Olek Mały <o...@t...pl>

    Marcin Nowakowski napisał(a):
    > Dnia 2007-03-29 09:25, Samotnik stwierdził, że:
    >
    > Zabezpieczeniem może być weksel. Autora pytania odsyłam do BGK.

    Ale jeśli ten 'gość' nic nie posiada, to na podstawie weksla, też Ci
    pieniędzy nikt nie wyczaruje.

  • 6. Data: 2007-03-29 18:58:44
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-03-29 12:00, Olek Mały stwierdził, że:

    > Ale jeśli ten 'gość' nic nie posiada, to na podstawie weksla, też Ci
    > pieniędzy nikt nie wyczaruje.

    Hę? Kto i co ma czarować? Napisałem, że BGK wystarczy weksel (w
    większości przypadków). Zabezpieczeniem jest oczywiście kredytowane
    "coś", więc wszelkiego rodzaju kredyty niecelowe odpadają (w praktyce
    zostają inwestycyjne).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl