  • 1. Data: 2003-12-31 14:53:26
    Temat: Drukowanie nr karty na paragonie
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Witam,

    Przed chwila zaplacilem karta w PSS "Feniks" we Wroclawiu i po sprawdzeniu
    paragonu okazalo sie, ze jest na nim wydrukowany caly numer karty, brakuje
    tylko daty waznosci. Nie jest to IMO zbyt bezpiecze i czy zgodne z
    przepisami bezpieczenstwa? CA jest tam Pekao, a POS`y maja w kasach.

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu

  • 2. Data: 2003-12-31 18:27:08
    Temat: Re: Drukowanie nr karty na paragonie
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Wed, 31 Dec 2003 15:53:26 +0100, "Michał Witkowski"
    <m...@N...pl> wrote:

> [...]
    >tylko daty waznosci. Nie jest to IMO zbyt bezpiecze i czy zgodne z
    >przepisami bezpieczenstwa? CA jest tam Pekao, a POS`y maja w kasach.

    Masz rację, wydaje Ci się.
    Sprzedawca ma i tak numer karty i datę ważności. I co z nimi sobie
    zrobi?
    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2003-12-31 18:46:00
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...org.pl> napisał w wiadomości

    > Masz rację, wydaje Ci się.
    > Sprzedawca ma i tak numer karty i datę ważności. I co z nimi sobie
    > zrobi?

    To, ze sprzedawca ma to ja wiem, wiem rowniez, ze Ty, ja, albo inna osoba
    orientujaca sie troche bardziej w temacie zabierze taki paragon ze soba, ale
    wiekszosc osob zostawia jednak paragony na ladzie. A tu juz jest pole do
    popisu dla potencjalnego zlodzieja.

  • 4. Data: 2004-01-01 01:35:37
    Od: zenek <z...@w...pl>

> [...]
    > wiekszosc osob zostawia jednak paragony na ladzie. A tu juz jest pole do

    jak nie zostawiasz paragonu to się nie masz czym przejmować
    A że inni zostawiają ? To ich problem, nie twój

  • 5. Data: 2004-01-01 10:35:24
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    Co zrobi potencjalny złodziej?

    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2004-01-02 12:45:43
    Od: "Adamo 2." <a...@c...com>

    Użytkownik "Michał Witkowski" <m...@N...pl> napisał w
    wiadomości news:bsv5h1$94a$1@news.onet.pl...

    > To, ze sprzedawca ma to ja wiem...

    A gdzie niby sprzedawca ma ten numer?

    Pozdrawiam,
    Ada

  • 7. Data: 2004-01-02 14:50:08
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Michał Witkowski" <m...@N...pl> napisał w
    > wiadomości news:bsv5h1$94a$1@news.onet.pl...

    > A gdzie niby sprzedawca ma ten numer?

    Na wydruku z POS`a, na tym na ktrym sie podpisujesz.

  • 8. Data: 2004-01-02 19:53:02
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Fri, 2 Jan 2004 15:50:08 +0100, "Michał Witkowski"
    <m...@N...pl> wrote:

    >Na wydruku z POS`a, na tym na ktrym sie podpisujesz.

    Ma go jeszcze na zestawieniu dziennym transakcji :)
    --