  • 1. Data: 2003-12-31 11:50:55
    Temat: LUKAS-regularne wplywy.
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam
    Lukas bank pobiera jakies tam oplaty jesli niema regularnych wplywow na e
    konto pro 2000zl miesiecznie.
    Czy za regularny wplyw zostanie uznany jesli ja ze swojego konta wyplace w
    bankomacie 2000zl , wejde obok do banku i wplace na swoje konto?

    j...@p...pl
    GG:207344 : ICQ: 7431290

  • 2. Data: 2003-12-31 11:55:24
    Temat: Re: LUKAS-regularne wplywy.
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bsudao$3u1$...@a...news.tpi.pl,
    Jacek23 <j...@p...pl>:
> [...]
    > Czy za regularny wplyw zostanie uznany jesli ja ze swojego konta
    > wyplace w bankomacie 2000zl , wejde obok do banku i wplace na swoje

    Jesli bedziesz to robil regularnie przez 3 miesiace, to IMHO tak.
    Ale zastanow sie, czy za 1zl miesiecznie oplaca Ci sie taki zabieg.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-12-31 12:00:00
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Zastanawialem sie, generalnie nie ale oddzial i bankomat mam pod i czesto
    tam bywam, szczegolnie na kawe wiec czemu nie:)
    Dzieki za odpowiedz i milej zabawy:)

    --
    j...@p...pl
    GG:207344 : ICQ: 7431290

  • 4. Data: 2003-12-31 12:15:41
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>

    Jacek23 <j...@p...pl> napisał(a):

    > Czy za regularny wplyw zostanie uznany jesli ja ze swojego konta wyplace w
    > bankomacie 2000zl , wejde obok do banku i wplace na swoje konto?
    A nie lepiej założyć konto z bezpłatnymi przelewami i zlecić 2 przelewy w
    miesiącu?

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 5. Data: 2003-12-31 13:02:08
    Od: "Piotr" <p...@...pl>

    A co jeśli samemu będę sobie przelewał przez Internet pieniążki ze swojego
    konta na swoje :-).

    Piotrek

  • 6. Data: 2003-12-31 13:06:26
    Od: z...@p...onet.pl

    > A co jeśli samemu będę sobie przelewał przez Internet pieniążki ze swojego
    > konta na swoje :-).

    IMO spełnisz wymagania ;-)

  • 7. Data: 2003-12-31 13:12:46
    Od: "Piotr" <p...@...pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > IMO spełnisz wymagania ;-)

    To już idę dodać swoje konto do listy odbiorców ;-)

    Piotrek

  • 8. Data: 2003-12-31 13:16:09
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bsuhci$1ro$...@p...wcss.wroc.pl,
    Piotr <p...@...pl>:
    > A co jeśli samemu będę sobie przelewał przez Internet pieniążki ze
    > swojego konta na swoje :-).

    Nie czytasz grupy - juz dawno tu rozpracowano szczegolowy harmonogram zlecen
    stalych ;)

    --
    Robert

  • 9. Data: 2004-01-07 09:54:03
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    "RobertS" <u...@o...pl> napisał(a):

    > Nie czytasz grupy - juz dawno tu rozpracowano szczegolowy
    > harmonogram zlecen stalych ;)

    Poproszę o message-id ;-)

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766
    Zajrzyj: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=44443

  • 10. Data: 2004-01-07 10:30:55
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    X...@1...25.192.108,
    Wozik <w...@s...pl>:

    > Poproszę o message-id ;-)

    Wygodny jestes, a poszukac sobie nie łaska? ;)

    w.edu.pl>

    Dla mniej technicznie zaawansowanych:
    http://groups.google.com/groups?selm=Pine.OSF.3.96.1
    031216141114.6382B-100000%40alfa1.it.pw.edu.pl

    --
    Robert