  • 1. Data: 2005-09-22 15:49:00
    Temat: Druki polecenie przelewu - gdzie znajde
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Witam

    Szukam drukow polecenia przelewu - chodzi mi o cos takiego, ze jest gotowy,
    juz wypelniony (dane i nr konta odbiorcy) formularz np w .doc gdzie tylko
    mozna wpisac cyfry w pole kwota przelewu, i wypelnic rubryki nadawca i
    tytul.
    Znajde cos takiego w necie?
    Google znalaz pelno linkow, ale kilka pierwszych stron juz przejrzalem i nic
    konkretnego nie znalazlem.

    Dzieki za pomoc.

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu

  • 2. Data: 2005-09-22 16:07:27
    Temat: Re: Druki polecenie przelewu - gdzie znajde
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    Rafal M napisał(a):
    > Witam
    >
    > Szukam drukow polecenia przelewu - chodzi mi o cos takiego, ze jest
    > gotowy, juz wypelniony (dane i nr konta odbiorcy) formularz

    Formularze IPS? http://www.pity.pl/druki/

    Michał

  • 3. Data: 2005-09-22 16:21:54
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Użytkownik "Michał Rolka" <usenet@moje_nazwisko.info> napisał w wiadomości
    > Formularze IPS? http://www.pity.pl/druki/

    A coz bezplatnego? CHodzi mi o zwykly plik .doc

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu

  • 4. Data: 2005-09-22 17:42:21
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Rafal M napisał(a):

    > A coz bezplatnego? CHodzi mi o zwykly plik .doc

    Przecież to jest bezpłatne

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 5. Data: 2005-09-23 09:47:04
    Od: "nonszalant" <n...@p...com>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Przecież to jest bezpłatne

    Nie jest, trzeba zaplacic smsem lub mbankiem, przylaczam sie do
    pytajacego

  • 6. Data: 2005-09-23 09:58:07
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Markus Sprungk" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nie jest, trzeba zaplacic smsem lub mbankiem, przylaczam sie do
    > pytajacego

    Kwota faktycznie może zrujnować niejeden budżet ... ;-P

    http://www.dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&id=622&t=
    45

  • 7. Data: 2005-09-23 17:15:29
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    nonszalant napisał(a):

    > Nie jest, trzeba zaplacic smsem lub mbankiem, przylaczam sie do
    > pytajacego

    Od kiedy to druki IPS są płatne?

    Jak byk widzę:

    DRUKI IPS
    Prosty program pozwalający na bezpłatne wykorzystanie większości modułów
    formularzy.

    Pokaż mi palcem gdzie się tam płaci sms-em lub Mtransferem :>

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 8. Data: 2005-09-23 17:44:00
    Od: Daniel Rejmer <eekkaannss@@oo22.ppll>

    Rafal M wrote:

> [...]
    > juz wypelniony (dane i nr konta odbiorcy) formularz np w .doc gdzie tylko
    > mozna wpisac cyfry w pole kwota przelewu, i wypelnic rubryki nadawca i

    A może być on-line? Miałem kiedyś potrzebę zrobienia/zaimplementowania
    czegoś takigo. Rzuć okiem na: http://www.bermudy.net/?page=przelew

    daniel Administrator sieci bermudy
    gg:4292320
    kom:502345254
    www.bermudy.net

  • 9. Data: 2005-09-25 06:25:50
    Od: "havia" <h...@p...gazeta.pl>

    Druki IPS są bezpłatne. Trzeba zainstalować kilka programów z/w strony.
    http://www.ips-infor.com.pl/opis.html

  • 10. Data: 2005-09-26 16:37:11
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "havia"
    > Druki IPS są bezpłatne. Trzeba zainstalować kilka programów z/w
    > strony.
    > http://www.ips-infor.com.pl/opis.html

    po co instalowac
    http://www.poleceniezaplaty.org.pl/

    poza tym kazda instytucja ktora uruchomila juz PZ ma na swojej stronie
    swoje druki P i instrukcje
    *** blad ***