  • 1. Data: 2009-04-01 09:30:51
    Temat: Dragowski - kolejne 50%
    Od: "Dieter" <d...@g...pl>

    Dragowski od mojego ostatniego posta zrobil kolejne 100% w gore, w tym
    dzisiaj 50%, a frajerzy ciagle nie dowierzaja, dziwia sie, analizuja
    wskazniki typu c/z i kisza syfony kupione 2 lata temu liczac, ze sie odbija i
    wyjda na nich na zero.

    D.

  • 2. Data: 2009-04-01 09:41:13
    Temat: Re: Dragowski - kolejne 50%
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dzisiaj 50%, a frajerzy ciagle nie dowierzaja, dziwia sie, analizuja
    > wskazniki typu c/z i kisza syfony kupione 2 lata temu liczac, ze sie

    naganisz leszczy żeby korzystnie wyskoczyć?

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 3. Data: 2009-04-01 09:41:25
    Od: fatso <f...@n...com>

    Dieter wrote:
> [...]
    > wskazniki typu c/z i kisza syfony kupione 2 lata temu liczac, ze sie odbija i

    ciekawa sytuacja. ta firma nie ma zupelnie plynnosci. W tej chwili np
    widze, ze ktos chce kupic PKC
    113 akcji a inny PKC sprzedawal 13 PKC- i nic sie nie dzialo.
    Widzialem gdy walczono w Londynie o akcje klubu pilkarskiego i wojna
    szla o kazda jedna akcje.
    Mysle ze tutaj toczy sie boj w radzie nadzorczej spolki gdzie liczyl sie
    bedzie kazdy glos.
    No i ci Dragowscy teraz wyrywaja akcje ludziom z gardla PKC. Dojdziemy
    do 100zl za akcje?

    fatso

  • 4. Data: 2009-04-01 10:05:43
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

> [...]
    > dzisiaj 50%, a frajerzy ciagle nie dowierzaja, dziwia sie, analizuja
    > wskazniki typu c/z i kisza syfony kupione 2 lata temu liczac, ze sie

    Przy takiej płynności może nie być komu sprzedać potem tych akcji, ale
    gratuluje, rozumiem że jesteś już obrzydliwie bogaty, także nie przejmuj się
    frajerami miszczu ;-)

    PS. Zamieniłeś gwiazdy na Drągowskiego?

  • 5. Data: 2009-04-01 10:24:21
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Dieter" <d...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > dzisiaj 50%, a frajerzy ciagle nie dowierzaja, dziwia sie, analizuja
    > wskazniki typu c/z i kisza syfony kupione 2 lata temu liczac, ze sie

    chyba troche ulegasz magii cyferek z kolumny "cena transakcji"...
    george

  • 6. Data: 2009-04-01 11:02:12
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

> [...]
    > dzisiaj 50%, a frajerzy ciagle nie dowierzaja, dziwia sie, analizuja
    > wskazniki typu c/z i kisza syfony kupione 2 lata temu liczac, ze sie

    No to pochwal się ile udało Ci się kupić.

  • 7. Data: 2009-04-01 11:24:12
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Dieter pisze:
    > Dragowski od mojego ostatniego posta zrobil kolejne 100% w gore

    To po ile będziesz sprzedawał?

    W ciągu 10 dni mamy 10-krotny wzrost.
    Zakładając utrzymanie trendu:
    20 - 100x
    30 - 1000x
    90 - 1 000 000 000

    Po 3 miesiącach z zainwestowanej złotówki mamy miliard!
    Ahh miałem kupić choć jedną akcję :P

  • 8. Data: 2009-04-01 11:53:35
    Od: "Dieter" <d...@g...pl>

    100% postow to niedowierzanie we wzrost i dlatego rosnie. Obrot pojawi sie
    gdy leszcze przekonaja sie do tego wzrostu i zaczna kupowac.

    D.

  • 9. Data: 2009-04-01 12:09:09
    Od: x <l...@p...fm>

    Dieter pisze:
    > 100% postow to niedowierzanie we wzrost i dlatego rosnie. Obrot pojawi sie
    > gdy leszcze przekonaja sie do tego wzrostu i zaczna kupowac.
    >
    > D.

    taaa.... w poniedzialek za 1200 zl kupowalem na piec rat

  • 10. Data: 2009-04-01 12:31:07
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Dieter <d...@g...pl> napisał(a):

[...]

    Może podasz ile tysięcy/dziesiątek tysięcy/setek tysięcy zarobiłeś do tej pory
    na spółce Drągowski?
    To w tej chwili największy spekulacyjny śmieć na GPW.
    Podaje za www.bankier.pl wskaźniki spółki Drągowski: C/Z > 10 000 !!!!!!!!!!!
    C/WK > 10 !!!
    Komentarz zbyteczny. Swego czasu też polecałeś pewna spółkę na literę "p".
    Tam też miały być wzrosty o 200%.