  • 1. Data: 2003-07-08 09:53:19
    Temat: Dostęp do kasy przez VE z e-direct?
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam pytanko. Jak szybko będzie dostępna kasa w bankomacie poprzez VE po
    przelaniu z innego banku na e-direct w VWbanku?

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 2. Data: 2003-07-08 11:16:20
    Temat: Re: Dostęp do kasy przez VE z e-direct?
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bee45v$45v$1@news.onet.pl...

    > Mam pytanko. Jak szybko będzie dostępna kasa w bankomacie poprzez VE po
    > przelaniu z innego banku na e-direct w VWbanku?

    Wydaje mi się, że już Ci na to pytanie odpowiedziałem.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 3. Data: 2003-07-08 11:58:23
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:beebcs$n0e$1@news.onet.pl...

    > Całkiem możliwe. Ostatnio wyprzedzam siebie myślą :-))

    Ale masz mieć. :-) Saldo karty trzymane jest przez Polcard i aktualizowane
    bodajże dwa razy na dobę. O szczegóły pytaj pod 0800103301.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 4. Data: 2003-07-08 12:14:54
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ale masz mieć. :-) Saldo karty trzymane jest przez Polcard i aktualizowane
    > bodajże dwa razy na dobę. O szczegóły pytaj pod 0800103301.

    Dzięki piękne, już sobie chyba przypominam w którym wątku, to przez weekend
    bez dostępu do netu mi się zapomniało :-)).
    A wracając do temetu, pytałem, bo już się obawiałem, że może jest tak, jak
    kiedyś w Pekao: 1. dnia przelew, 2. dnia kasa na koncie, 3 dnia kasa
    dostępna w bankomacie :-)). A ostatnio niestety bywa, że jak cos się che
    tanio kupić, to trzeba płacić gotówką.

    Pozdraiwam
    Robert Wic ik

  • 5. Data: 2003-07-08 12:31:09
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Robert Wicik wrote:
    > Witam,
    > Mam pytanko. Jak szybko będzie dostępna kasa w bankomacie poprzez VE
    > po przelaniu z innego banku na e-direct w VWbanku?

    Saldo karty aktualizują 2 x na dobę (koło 16:00 i w nocy). Informacje
    pochodzą od Vlinki, którą dręczyłam zaraz po założeniu sobie tam konta
    różnymi niewygodnymi pytaniami :-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-07-08 12:37:40
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Saldo karty aktualizują 2 x na dobę (koło 16:00 i w nocy). Informacje
    > pochodzą od Vlinki, którą dręczyłam zaraz po założeniu sobie tam konta
    > różnymi niewygodnymi pytaniami :-))))

    No to jeszcze nie jest tak źle z tą onlinowością VWbanka :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wciik

  • 7. Data: 2003-07-08 23:43:24
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

  • 8. Data: 2003-07-09 05:31:11
    Temat: PKO BP jest debeściak
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > Saldo karty aktualizują 2 x na dobę (koło 16:00 i w nocy). Informacje
    > pochodzą od Vlinki, którą dręczyłam zaraz po założeniu sobie tam konta

    Wczoraj ostatnią sesją przelałem kasiorkę do VWbanka, i dzisiaj rano
    bankomat Pekao SA wypisał mi, że nie mam środków na wypłatę. Ale ja nie
    dałem za wygraną. Poszedłem do bankomatu PKO BP i ten wypłacił.
    Bankomaty Pekao SA mają jakieś problemy z przepływem informacji :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik