  • 1. Data: 2003-07-08 10:37:08
    Temat: Zamkniecie konta w pekao sa
    Od: "leszek" <s...@2...pl>

    Witam
    26 maja zlozylem wniosek o zamkniecie konta w pekao sa i do tej poty nie
    zostalo zamkniete. Pani w oddziale twierdzi, ze zamykanie konta trwa 3
    miesiace, ale moim zdaniem konto powinno byc zamkniete ostatniego dnia
    nastepnego miesiaca, a wiec w moim przypadku 30 czerwca. Moze ktos z
    grupowiczow wie czy jest gdzies zapisane ile trwa zamyknie konta (np w
    regulaminie)?

    leszek

  • 2. Data: 2003-07-08 10:49:33
    Temat: Re: Zamkniecie konta w pekao sa
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    leszek <s...@2...pl> wrote:
    > nastepnego miesiaca, a wiec w moim przypadku 30 czerwca. Moze ktos z
    > grupowiczow wie czy jest gdzies zapisane ile trwa zamyknie konta (np w
    > regulaminie)?

    Jest w umowie, tak jak napisałeś.

    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2003-07-08 10:55:44
    Od: "leszek" <s...@2...pl>

    moze wiesz ktory to punkt umowy?

  • 4. Data: 2003-07-08 11:52:12
    Od: "BM" <m...@f...math.put.poznan.pl>

    Ja też mam przeboje z zamykaniem konta w Pekao S.A.(eurokonto akademickie) - jeśli
    nie
    czytałeś, to rzuć okiem na post z 03.07.

    Pozdrawiam
    BM

  • 5. Data: 2003-07-08 12:18:42
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    leszek wrote:
    > moze wiesz ktory to punkt umowy?

    Przecież masz umowę i regulamin - przeczytaj sobie.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-07-08 14:46:35
    Od: "Adam C." <a...@N...gazeta.pl>

    BM <m...@f...math.put.poznan.pl> napisał(a):

    > Ja też mam przeboje z zamykaniem konta w Pekao S.A.(eurokonto akademickie) -
    je
    > śli nie
    > czytałeś, to rzuć okiem na post z 03.07.
    A ja zrobiłem tak , zamieniłem eurokonto na bieżący(tu prowadzenie kosztuje
    0 zł) , sprawę załatwiasz od ręki(tak było u mnie , nie dłużej niż kwadrans).
    Za dwa dni przychodzisz i zamykasz bieżacy , trwa to tyle samo ale jest za
    darmo.
    Powodzenia.

  • 7. Data: 2003-07-13 14:21:06
    Od: "Lesio5" <I...@v...prI>

    Użytkownik "leszek" <s...@2...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > 26 maja zlozylem wniosek o zamkniecie konta w pekao sa i do tej poty nie
    > zostalo zamkniete. Pani w oddziale twierdzi, ze zamykanie konta trwa 3
    > miesiace,

    Ciekawe... Ja zamknalem na poczekaniu.

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    ...jesteś dzieckiem Usenetu, masz prawo być tutaj...