  • 11. Data: 2003-07-04 20:58:08
    Temat: Re: KK Lukasa za 50 % w wakacje
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Robert napisal(a):

    > A gdzie jedziesz za granice? Bo jak w strefe Euro, to mBank (ale
    > ryzyko, mozesz nie dostac) albo np. KK MC Lukasa, jak juz masz
    > doswiadczenie z Lukasem, albo multi - mozna pod zastaw lokaty. A jak
    > wolisz strefe dolarowa, to uderz po Vise Lukasa znowu.

    może to nieskromne co powiem, ale jak się w końcu zbiorę i pojadę do kadr to
    mogę mieć każdą KK (oprócz jakichś wyrafinowanych goldów ofc). Tylko chodzi
    mi o sens takich poczynań - ja się najeżdzę, zapłacę 60 zł, a na odsetkach
    zarobię 30 - więc daletego szukam tanich KK, przecież ja robię nimi geszeft
    dla banku :))

    --
    Zbig

  • 12. Data: 2003-07-05 23:24:59
    Temat: Doste przez net do KK MC juz działa !
    Od: "Don " <d...@g...pl>

    Robert <s...@o...pl> napisał(a):

    > No i od poniedzialku to chyba niby mamy juz miec podglad KK Lukasa w necie -
    > zobaczymy, jak to bedzie w praktyce.

    Ja mam KK MC i z dostępu do netu do niej korzystam od tygodnia.
    Trzeba aktywować w oddziale, telefonicznie na razie podobno się nie da.
    Logujesz sie nastepnego dnia na swój ID i hasło do ebanku na adres:
    https://karta.lukas.pl

    Na skrzynkę wysłałem Ci wygląd serwisu.

    pozdr.

  • 13. Data: 2003-07-05 23:48:24
    Temat: Re: Doste przez net do KK MC juz działa !
    Od: "Don " <d...@g...pl>

    Sorry ma być com.pl czyli: https:\\karta.lukas.com.pl

  • 14. Data: 2003-07-06 05:31:54
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    be7mob$9ip$...@i...gazeta.pl,
    Don <d...@g...pl>:
    > Robert <s...@o...pl> napisał(a):

    > Ja mam KK MC i z dostępu do netu do niej korzystam od tygodnia.

    Taak? No to kurcze nic nie powiedzieli! Dzieki za info!

    > Trzeba aktywować w oddziale, telefonicznie na razie podobno się nie
    > da. Logujesz sie nastepnego dnia na swój ID i hasło do ebanku na
    > adres: https://karta.lukas.pl

    Ten sam ID, ktory masz do ROR (jesli masz ROR). A haslo skad? To samo co
    masz do ROR? Do eKonta Pro wpisuje sie klucz = haslo+token, a tam?

    Jesli mozesz, napisz troszke wiecej szczegolow, skad miales ID i haslo.

    > Na skrzynkę wysłałem Ci wygląd serwisu.

    Nie dostalem (odspamtrapowales adres?), ale niewazny wyglad - dzieki za
    informacje.

    --
    Robert

  • 15. Data: 2003-07-06 11:23:36
    Od: "Don " <d...@g...pl>

    Robert <s...@o...pl> napisał(a):

> [...]

    > masz do ROR? Do eKonta Pro wpisuje sie klucz = haslo+token, a tam?
    Jesli mozesz, napisz troszke wiecej szczegolow, skad miales ID i haslo.

    TAK. DOKONUJESZ TYLKO AKTYWACJI I NASTĘPNEGO DNIA W POLE LOGIN WPISUJESZ
    SWÓJ LOGIN DO KONTA A W POLU KLUCZ SWOJE HASŁO CZYLI JAK MASZ Z TOKENEM
    TO HASŁO+WSKAZANIE TOKENA.

    > Nie dostalem (odspamtrapowales adres?), ale niewazny wyglad - dzieki za
    > informacje.

    WYSŁAŁEM JESZCZE RAZ.

  • 16. Data: 2003-07-06 11:27:12
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    be90ro$s4d$...@i...gazeta.pl,
    Don <d...@g...pl>:

> [...]
    > WPISUJESZ SWÓJ LOGIN DO KONTA A W POLU KLUCZ SWOJE HASŁO CZYLI JAK
    > MASZ Z TOKENEM TO HASŁO+WSKAZANIE TOKENA.

    No to dobrze, ze nie ma przynajmniej oddzielnej pary login+haslo dla
    istniejacych klientow, natomiast szkoda, ze nie widac tego pod jednym
    serwisem transakcyjnym - wszak pierwszy ekran przy logowaniu normalnym to
    lista rachunkow, a wiec system jakby byl przygotowany do obslugi ROR +
    rachunku KK.

    > WYSŁAŁEM JESZCZE RAZ.
    Dziekuje, tym razem dostalem od razu.

    --
    Robert

  • 17. Data: 2003-07-07 09:59:00
    Temat: Re: Dostęp przez net do KK MC juz działa !
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    WPISUJESZ SWÓJ LOGIN DO KONTA A W POLU KLUCZ SWOJE HASŁO CZYLI
    JAK MASZ Z TOKENEM TO HASŁO+WSKAZANIE TOKENA.

    Właśnie bo np. na stronie www ani słowa jak dokonać aktywacji ani jak
    się logować, brak linków.

    dzięks