  • 21. Data: 2009-06-19 19:53:47
    Temat: Re: Dopłacimy bezrobotnym do kredytów
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Michał" news:h1gpih$kf2$1@news.ds.pg.gda.pl

    > Ten Rydzyk to taki dyżurny chłopiec do bicia? :>

    Dla niektórych zapewne nim jest... W końcu lepiej dowalić "czarnemu" niż
    rządzącej ekipie, na którą się głosowało a teraz wstyd się do tego przyznać
    he he :)

    > Bo akurat z Nocną
    > Zmianą Rydzyk miał tyle wspólnego co z populacją rydzów na Suwalszczyźnie.

    Można by powiedzieć, że zaczął mieć w pewnym sensie jakieś powiązania kiedy
    po przez swoje media promował PISowskie miernoty :)

  • 22. Data: 2009-06-19 19:57:22
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Ra" news:h1ggfb$48l$1@node1.news.atman.pl

    > w końcu poszedł po rozum do głowy i pobił pis ich własną bronią

    I jaki jest tego efekt? A no takie, że kiedy człowiek nie włączy
    ogólnodostępnych kanałów TV to albo jakiś kretyński serial a'la meksykańska
    telenowela albo gadające głowy polityków, które co kilkadziesiąt sekund
    obrzucają się błotem i zwalają winę jedni na drugich... I będą w tym trwać
    bo tak jest lepiej - "igrzyska" trwają, padają populistyczne hasła a szary
    lud wierzy, że dzieją się cuda...

  • 23. Data: 2009-06-19 19:58:34
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 19 Cze, 15:48, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > To były pierwsze wybory jakie zbojkotowałem. Niestety dość mam kaczorów
    > (zarówno bliźniaczych jak i donaldów), lewicy, prawicy i całej tej
    > hołoty zwanej elitami politycznymi, która tworzy jedną bezkształtną
    > papkę, a ich celem jest jedynie dorwanie się do koryta. Coś takiego jak
    > program polityczny, zasady - tego w ogóle nie ma. Wszystkie partię są
    > takie same, żadna nie realizuje swojego programu.

    Mithos, ale w ten sposob dales innym zadecydowac o sobie! Oczywiscie
    Twoja decyzja i Twoje przekonania, ale pomysl tylko, dlaczego jakas
    pani Krysia z warzywniaka albo pan Zdzisiek-menel, ktorzy na wybory
    poszli, maja decydowac o Tobie?

    Z calym szacunkiem dla wszystkich pan Krys z warzywniakow. :)

  • 24. Data: 2009-06-19 20:00:25
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Mithos" news:h1gq2g$hpr$1@news.onet.pl

    > Coś takiego jak program polityczny, zasady - tego w ogóle nie ma.

    Jak to nie ma? W postaci populistycznych haseł przed wyborami jesteśmy tym
    zalewani aż się niedobrze robi. Problem w tym, że jakoś ludzie nie odczuwają
    potrzeby aby po kilku latach rozliczyć darmozjadów z obietnich jakie (p)osły
    składały im przed wycieczką do urn.

    > Wszystkie partię są takie same, żadna nie realizuje swojego programu.

    Bo liczy się tylko własna kieszeń. Zwykły obywatel jest tylko potrzebny aby
    postawić X co kilka lat przy pustym jak jego właściciel nazwisku. Potem
    znowu można sprzedać mu kopa w dupę by za cztery lata znowu mydlić mu oczy
    tym czego nigdy się nie doczeka.

  • 25. Data: 2009-06-19 20:06:11
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    bradley.st pisze:
> [...]
    > Twoja decyzja i Twoje przekonania, ale pomysl tylko, dlaczego jakas
    > pani Krysia z warzywniaka albo pan Zdzisiek-menel, ktorzy na wybory

    Ale zrozum : obojętnie czy głosuję na PIS, PO czy SLD to rządzi jedna
    ekipa, która podzieliła się władzą przy tzw. Okrągłym Stole. Nie są
    realizowane żadne programy czy założenia. Partia narodowa i
    konserwatywna (PIS) obniżyła podatki, partia liberalna (PO) zapowiada
    podwyżkę podatków, lewica (SLD) nie istnieje i jest w parlamencie nie
    wiadomo po co, natomiast jak byli u władzy to rządzili raczej jak
    prawica, a nie jak lewica.

    O czym tu więc decydować ? Obojętnie na kogo nie zagłosujesz to nie ma
    to żadnego znaczenia. Możesz zagłosować na kogokolwiek i efekt jest taki
    sam. Tak więc ja wolę nie głosować i przynajmniej nie nabijam frekwencji.

    --
    Mithos

  • 26. Data: 2009-06-19 20:07:32
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
> [...]
    > potrzeby aby po kilku latach rozliczyć darmozjadów z obietnich jakie (p)osły

    Żadna partia od SLD, przez PIS do PO nie zrealizowała przed wyborczych
    obietnic. Tak więc pozostaje nie głosować i w ten sposób rozliczyć ich
    wszystkich.

    --
    Mithos

  • 27. Data: 2009-06-19 20:17:06
    Od: Michał <r...@x...cy>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > Można by powiedzieć, że zaczął mieć w pewnym sensie jakieś powiązania kiedy
    > po przez swoje media promował PISowskie miernoty :)

    Stało się to dopiero po jakiś 7 latach od powstania Nocnej Zmiany. :)

    Takie twierdzenia to całkowity misz-masz, gulasz skojarzeń... chociaż
    polityka tak teraz jest uprawiana.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl/

  • 28. Data: 2009-06-19 20:25:07
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 19 Cze, 16:06, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > O czym tu więc decydować ? Obojętnie na kogo nie zagłosujesz to nie ma
    > to żadnego znaczenia. Możesz zagłosować na kogokolwiek i efekt jest taki
    > sam. Tak więc ja wolę nie głosować i przynajmniej nie nabijam frekwencji.

    OK, ale takie nienabijanie frekwencji prowadzi tez do tego, ze zamiast
    np. 10 mln "przecietnych" i zrownowazonych wyborcow, na wybory biegnie
    np. 100 tysiecy ekstremalnych w przekonaniach babc, ktorym sie nudzi
    albo ktorym glos w radiu (nazwy nie wymienie) nakazal.

    No i nie glosujac, nie probujesz nawet robic czegokolwiek zeby te
    beznadziejna sytuacje kolesiowo-ukladzikowa zmienic.

  • 29. Data: 2009-06-19 20:44:56
    Od: Michał <r...@x...cy>

    bradley.st pisze:
> [...]
    > np. 100 tysiecy ekstremalnych w przekonaniach babc, ktorym sie nudzi
    > albo ktorym glos w radiu (nazwy nie wymienie) nakazal.

    Czemu rozpowszechniasz wieście preparowane przez Ministerstwo Miłości? :>

    Najśmieszniejsze jest to, że siła, która rozpowszechniła stereotyp dot.
    RM i tzw. "moherów" głosi hasła tolerancji i miłości. Ciekawym czemu
    sama nie jest tolerancyjna. Czysta demagogia w służbie interesu. :))

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl/

  • 30. Data: 2009-06-19 20:57:42
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 19 Cze, 16:44, Michał <r...@x...cy> wrote:

> [...]
    > RM i tzw. "moherów" głosi hasła tolerancji i miłości. Ciekawym czemu
    > sama nie jest tolerancyjna. Czysta demagogia w służbie interesu. :))

    Tak patrze na moj wpis i patrze. I ciagle nie moge zobaczyc ani nazwy
    radiostacji, ktora podales, ani rodzaju welny na nakrycie glowy. Chyba
    jestes przewrazliwiony... ;)

    Zamiast 100 tys. babc zdalnie sterowanych droga radiowa mozesz wstawic
    100 tys. zydow, masonow, cyklistow albo hodowcow tchorzofretek.
    Rezultat ten sam.