    Date: Fri, 07 Jun 2002 12:23:45 +0200
    From: "Michal R. Hoffmann" <m...@k...org.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Domy Maklerskie - moze troche OT

    Rafal wrote:

    > Witam
    >
    > Znacie moze jakies godne polecenia Domy Maklerskie?
    > Interesuje mnie poziom obslugi przez www, oplaty i poziom minimalnych
    > operacji (mam 18 lat, zadnego stalego dochodu). Szukam wlasnie czegos na
    > poczatek, pouczyc sie na jakiej zasadzie "to" wszytsko dziala.
    >
    > Dzieki

    ja sobie bardzo chwalę AmerBrokers http://www.amerbrokers.pl

    obejrzyj sobie demo, to będziesz miał mniej więcej rozeznanie, jak działa
    system. Bardzo niskie prowizje; opłata za prowadzenie 30 zł / kwartał;
    możesz zamówić z tokenem (ale token kosztuje 200 zł). Dodatkowym
    zabezpieczeniem jest możliwość robienia przelewów wychodzących tylko na 2
    z góry zdefiniowane konta - zmiany ich jedynie poprzez aneks do umowy.

    aha - mnie na początku to zaskoczyło, później się dowiedziałem, że gdzie
    indziej też tak mają - pieniądze dostępne do wypłaty są dopiero 3 dni po
    sprzedaży akcji.

    pozdrawiam,
    --
    misiek

    *** Michal R. Hoffmann | <mailto:misiek@knm.org.pl> ***
    *** http://www.kki.net.pl/mis | -= member of: KNM, ZUKiH, HCKU =- ***
    BTW: do którego złącza w pececie podłącza się szklaną kulę? (c)JoteR