  • 1. Data: 2002-06-06 18:27:32
    Temat: Domy Maklerskie - moze troche OT
    Od: "Rafal" <m...@p...gazeta.pl>

    Witam

    Znacie moze jakies godne polecenia Domy Maklerskie?
    Interesuje mnie poziom obslugi przez www, oplaty i poziom minimalnych
    operacji (mam 18 lat, zadnego stalego dochodu). Szukam wlasnie czegos na
    poczatek, pouczyc sie na jakiej zasadzie "to" wszytsko dziala.

    Dzieki

  • 2. Data: 2002-06-06 19:56:53
    Temat: Re: Domy Maklerskie - moze troche OT
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafal" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > operacji (mam 18 lat, zadnego stalego dochodu). Szukam wlasnie czegos na
    > poczatek, pouczyc sie na jakiej zasadzie "to" wszytsko dziala.

    Mam m@klera w PBK BPH - dziala niezle a dodatkowo studenci (uczniowie?) byli
    zwolnieni z oplat za prowadzenie konta. Teraz dostalem nowy regulamin ale
    jeszcze sie w niego nie wczytalem.

    A pyt moze na:

    pl.biznes.wgpw

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-06-07 05:46:57
    Od: "Zbigniew Papiński" <z...@i...pl>

    Witam,
    Mam rachunek w www.bossa.pl
    Bardzo kompetentne biuro.
    Na stronie jest też samouczek dla początkujących.
    Naprawdę polecam.
    Pozdrawiam
    Zbyszek Papiński

  • 4. Data: 2002-06-07 09:50:02
    Od: "Radmar" <k...@i...pl>

    DM BZWBK
    kompetenta obsługa i dużo możliwości, niskie prowizje (ale to chyba w
    wszystkich internetowych). Miałem w BPHu, ale jednak ten lepszy.

  • 5. Data: 2002-06-07 10:23:45
    Od: "Michal R. Hoffmann" <m...@k...org.pl>

    Rafal wrote:

> [...]
    > operacji (mam 18 lat, zadnego stalego dochodu). Szukam wlasnie czegos na
    > poczatek, pouczyc sie na jakiej zasadzie "to" wszytsko dziala.

    ja sobie bardzo chwalę AmerBrokers http://www.amerbrokers.pl

    obejrzyj sobie demo, to będziesz miał mniej więcej rozeznanie, jak działa
    system. Bardzo niskie prowizje; opłata za prowadzenie 30 zł / kwartał;
    możesz zamówić z tokenem (ale token kosztuje 200 zł). Dodatkowym
    zabezpieczeniem jest możliwość robienia przelewów wychodzących tylko na 2
    z góry zdefiniowane konta - zmiany ich jedynie poprzez aneks do umowy.

    aha - mnie na początku to zaskoczyło, później się dowiedziałem, że gdzie
    indziej też tak mają - pieniądze dostępne do wypłaty są dopiero 3 dni po
    sprzedaży akcji.

    pozdrawiam,
    --
    misiek

    *** Michal R. Hoffmann | <mailto:misiek@knm.org.pl> ***
    *** http://www.kki.net.pl/mis | -= member of: KNM, ZUKiH, HCKU =- ***
    BTW: do którego złącza w pececie podłącza się szklaną kulę? (c)JoteR

  • 6. Data: 2002-06-07 10:39:48
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > Mam rachunek w www.bossa.pl
    > Bardzo kompetentne biuro.

    Niestety, zapisy w regulaminie i umowie nie są uznawane w praktyce - w
    rzeczywistości to ładnie wyglądają na papierze, decyzje biura są arbitralne. :(

    > Na stronie jest też samouczek dla początkujących.

    Owszem to plus że jest w ogóle, ale po przestudiowaniu pozostaje sporo
    niejasności.

    > Naprawdę polecam.

    Polecenie jak na razie godne ze wzgl. na promocyjną TOiP.

  • 7. Data: 2002-06-07 10:43:30
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > Rafal wrote:
    > ja sobie bardzo chwalę AmerBrokers...