  • 1. Data: 2006-08-24 20:52:52
    Temat: Dom bank
    Od: "fi_ona" <f...@g...pl>

    Witam,

    Czy ktos ma doswiadczenie z kredytem hipotecznym pod budowe domu w Dom banku
    (oddzial GetInBank)?
    Jakies pozytywy / negatywy?

    --
    pozdr
    fi_ona

  • 2. Data: 2006-08-26 08:27:58
    Temat: Re: Dom bank
    Od: "fi_ona" <f...@g...pl>

    > Czy ktos ma doswiadczenie z kredytem hipotecznym pod budowe domu w Dom
    > banku (oddzial GetInBank)?
    > Jakies pozytywy / negatywy?

    hmm, chyba nienajlepiej skoro nikt nic nie wie :(

    --
    fi_ona

  • 3. Data: 2006-08-26 13:21:02
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "fi_ona" wrote in message

    > Czy ktos ma doswiadczenie z kredytem hipotecznym pod budowe domu w Dom
    banku
    > (oddzial GetInBank)?
    > Jakies pozytywy / negatywy?

    tutaj poczytaj
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com
    http://kredytbankowy.money2money.pl

  • 4. Data: 2006-08-26 15:02:31
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

    > tutaj poczytaj
    > http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=49
    > --

    Tak, forum sponsorowane przez Dombank na pewno jest wiarygodnym zródłem
    informacji.

  • 5. Data: 2006-08-26 15:14:33
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "Bartek" wrote in message

    > Tak, forum sponsorowane przez Dombank na pewno jest wiarygodnym zródłem
    > informacji.

    mimo że to jest forum sponsorowane, to jednak mozna wiele wynieść z niego
    ludzie chwalą ale i negują, a wręcz wskazują kredyty o wiele lepsze niż w
    dombanku
    mozna też rozpocząć wątek i napewno znajdą się chętni którzy powiedzą co w
    kredycie dombanku piszczy w przeciwieństwie do tej grupy gdzie cisza na
    zadane pytanie
    ... a oto przecież autorowi tego tematu chodzi, aby znaleźć odpowiedź

  • 6. Data: 2006-08-27 19:16:59
    Od: z...@p...onet.pl

    Witam:
    Plusy:
    Kredyt na 110% wartosci nieruchomosci
    Generalnie nie wymagaja wyceny
    W miare szybka analiza (teraz ok. 2-3 tygodni)
    Rozliczanie iwnestycji na podstawie zdjec

    Minusy:
    Wysoki spread
    Mnostwo ubezpieczen
    Obligatoryjny termin splaty na ostatni dzien miesiaca
    Kiepskie warunki calkowitej splaty

  • 7. Data: 2006-08-28 12:50:09
    Od: "fi_ona" <f...@g...pl>

    Użytkownik "sumi"
    > ... a oto przecież autorowi tego tematu chodzi, aby znaleźć odpowiedź

    Dokladnie - dzieki za namiary na forum :)

    --
    pozdr
    fi_ona