  • 1. Data: 2006-08-24 13:27:14
    Temat: przeniesienie karty do innego banku.
    Od: m...@g...com

    Witam

    Chcę swoją KK "przenieść" z Multi do innego banku, tak żebym nie musiał
    biegać po zaświadczenia o dochodach - na podstawie wyciągu z poprzedniego.

    Jestem w trakcie załatwiania tego w Millenium, ale kilka dni po których
    mieli się odezwać trwa już 1.5 miesiąca, więc zastanawiam się nad innym
    bankiem.

    Ktoś może coś polecić?. Zależy mi na tym żebym nie musiał zawracać księgowej
    głowy wystawianiem zaświadczenia o dochodach, no i żeby dla nowego klienta
    ta karta była bez prowizji (a jakby i limit był o kilka % większy, to też
    bym się nie obraził).

    Citi odpada - tam mam drugą kartę :)

    p. m.

  • 2. Data: 2006-08-24 13:37:22
    Temat: Re: przeniesienie karty do innego banku.
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@g...com> napisal(a):
    > Witam
    >
    > Chcę swoją KK "przenieść" z Multi do innego banku, tak żebym nie musiał
    > biegać po zaświadczenia o dochodach - na podstawie wyciągu z poprzedniego.

    Raiffeisen, błyskawicznie załatwione i wystarczył wyciąg i dowód
    osobisty. Nie wymagają rezygnacji ze starej karty.

    Niestety dzisiaj, po kilku dniach od aktywacji karty, pierwsza wpadka
    - naliczyli opłatę za wydanie, której miało nie być :)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2006-08-24 14:10:44
    Od: "gregoryj" <g...@o...pl>

    m...@g...com wrote:
> [...]
    >
    > Jestem w trakcie załatwiania tego w Millenium, ale kilka dni po których
    > mieli się odezwać trwa już 1.5 miesiąca, więc zastanawiam się nad innym

    idz moze do innego oddzialu albo opieprz pracownika bo cale przenosiny
    w millennium nie powinny trwac dluzej niz tydzien (wystarcza tylko
    dowod i 3 ostatnie wyciagi z innej karty). potem po decyzji czekasz
    niecaly tydzien na karte i final.
    pamietaj o ubezpieczeniu od kradziezy ktore automatycznie jest
    dolaczane (koszt 2,99 pln, ale mozna zrezygnowac) i zaaktywuj w
    bankomacie zeby nie naliczyla sie oplata za karte.

  • 4. Data: 2006-08-24 15:15:15
    Od: m...@g...com

    gregoryj wrote:

> [...]
    > w millennium nie powinny trwac dluzej niz tydzien (wystarcza tylko
    > dowod i 3 ostatnie wyciagi z innej karty). potem po decyzji czekasz

    No byłem, opieprzałem, byłem bardzo przepraszany ale nie wiedzą czemu to
    tyle trwa blablabla...... i co mi z tego przepraszania:)

    > pamietaj o ubezpieczeniu od kradziezy ktore automatycznie jest
    > dolaczane (koszt 2,99 pln, ale mozna zrezygnowac) i zaaktywuj w
    > bankomacie zeby nie naliczyla sie oplata za karte.

    tak, to wiem że trzeba pamiętać. Ale najpierw muszę mieć co aktywować :)

    p. m.

  • 5. Data: 2006-08-24 15:17:20
    Od: m...@g...com

    Samotnik wrote:

    > Raiffeisen, błyskawicznie załatwione i wystarczył wyciąg i dowód
    > osobisty. Nie wymagają rezygnacji ze starej karty.

    Niestety, ze względu na te osławione niereklamowalne transakcje
    internetowe ciutkę się Raiffeisena obawiam.

    > Niestety dzisiaj, po kilku dniach od aktywacji karty, pierwsza wpadka
    > - naliczyli opłatę za wydanie, której miało nie być :)

    A to normalne, zakładam że reklamacja została/zostanie uwzględniona.

    p. m.

  • 6. Data: 2006-08-24 17:51:40
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    m...@g...com napisał(a):

> [...]
    > ta karta była bez prowizji (a jakby i limit był o kilka % większy, to też

    Przeniesienie karty z BPH do ING. Zero problemów

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 7. Data: 2006-08-24 18:24:17
    Od: m...@g...com

    Markus Sprungk wrote:
    [...]

    > Przeniesienie karty z BPH do ING. Zero problemów

    Dziwne, przechodząc obok oddziału zaszedłem tam, zapytałem się czy coś
    takiego mają, nie nie mają, normalna procedura od początku do końca.

    p. m.

  • 8. Data: 2006-08-24 21:29:39
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    m...@g...com napisał(a):
> [...]
    >>

    > Dziwne, przechodząc obok oddziału zaszedłem tam, zapytałem się czy coś
    > takiego mają, nie nie mają, normalna procedura od początku do końca.

    oj maja, maja tylko moze pracownik byl jakis niedouczony, niedawno
    zamienialem kart z Multi na karte ING i bylo z tym troche zachodu:

    1. przyczepili sie do zestawien transakcji, ktore nie byly
    potwierdzone przez bank...po dluzszych dyskusjach ww. zestawienia
    mi zaakceptowali,
    2. nastepnie mieli mi splacic zadluzenie na karcie w Multi, no i znowu
    problemy, bo na umowie nie bylo numeru rachunku kk (musialem im
    tlumaczyc, ze kredytowka z Multi nie ma wlasnego rachunku)
    3. przyznali mi 2x wiekszy limit kredytowy niz wnioskowalem (na umowie
    byl wlasicwy) i musialem poprosic o jego zmniejszenie,
    4. kazali przyniesc rezygnacje z karty w Multi, straszac, ze mi
    zablokuja karte, ale zlalem temat i karty nie zablokowali...

    generalnie obsluga w ING to jakis koszmar, kilka tygodni pozniej
    dzwonili do mnie z propozycja zalozenia konta osobistego (mam tam tylko
    OKO), ale uprzejmie podziekowalem

    nie polecam tego banku...

    pozdr.
    RobertS

    ciekawostka, jak pracownik ING zapytal mnie dlaczego zmieniam karte z
    Multi na ich karte to mu odp. ze ptaszek juz mi sie znudzil i teraz chce
    miec lwa na karcie ;-)) bylo troche radosci...

  • 9. Data: 2006-08-25 05:02:13
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    Mnie interesuje wysokość dochodów przy przeniesieniu. Powiedzmy, że mam VC
    Lukasa z limitem 3000zł, ale przy deklaracji dochodów na poziomie 1200zł.
    Chciałbym przenieść do Millenium i dostać Ameksa. Tyle, że tam trzeba mieć
    dochody min. 2000zł dla tej karty jeśli mnie pamięć nie myli. Czy zatem mi
    przeniosą, czy nie?

  • 10. Data: 2006-08-25 06:26:59
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    m...@g...com napisał(a):

    > Dziwne, przechodząc obok oddziału zaszedłem tam, zapytałem się czy coś
    > takiego mają, nie nie mają, normalna procedura od początku do końca.

    Zaszedłeś do jakiego oddziału? BPH? No to się nie dziwię :>

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098