  • 1. Data: 2006-08-25 06:20:17
    Temat: A jednak banki mają wywiad...
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Witam
    W środę późnym wieczorem wysłałem wniosek (www) o konto
    w mBanku. Dnia nastęnego po 12 w południe miałem telefon
    z mojego obecnego banku (Pekao SA) że chcą mi przedstawić
    jakąś nową ofertę.
    To już drugi taki przypadek w mojej rodzinie :)
    Drugi przypadek powoduje, że to chyba nie jest przypadek..

    Miroo (http://miroo.ovh.org)

  • 2. Data: 2006-08-25 07:17:23
    Temat: Re: A jednak banki mają wywiad...
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Miroo napisał(a):
> [...]
    > jakąś nową ofertę.
    > To już drugi taki przypadek w mojej rodzinie :)
    > Drugi przypadek powoduje, że to chyba nie jest przypadek..

    zbieg okolicznosci, przeciez mozesz miec konto i w Pekao i w mBanku,
    ja mam chyba z siedem kont i nikomu to nie przeszkadza

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2006-08-25 07:33:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w mBanku. Dnia nastęnego po 12 w południe miałem telefon
    > z mojego obecnego banku (Pekao SA) że chcą mi przedstawić

    Podejrzewam, że mBank sprawdził w BIK, że masz inne konto i próbował się
    dowiedzieć, jakim jesteś klientem w Twoim banku.

  • 4. Data: 2006-08-25 07:57:24
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Podejrzewam, że mBank sprawdził w BIK, że masz inne konto i próbował się
    > dowiedzieć, jakim jesteś klientem w Twoim banku.

    mBank sprawdza BIK w trakcie zakładania zwykłego konta???

  • 5. Data: 2006-08-25 08:22:21
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-08-25 09:33, osobnik Robert Tomasik stwierdził, iż:
    > Podejrzewam, że mBank sprawdził w BIK,

    Jeśli tak, to strasznie marnotrawią pieniądze.

    > że masz inne konto i próbował się
    > dowiedzieć, jakim jesteś klientem w Twoim banku.

    A na jakiej podstawie wydedukowali, że to Pekao SA. Zakładając nawet, że
    rachunek depozytowy znalazł się w BIORKu, to informacji co to za bank
    tam nie ma.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 6. Data: 2006-08-25 13:39:07
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > jakąś nową ofertę.
    > To już drugi taki przypadek w mojej rodzinie :)
    > Drugi przypadek powoduje, że to chyba nie jest przypadek..

    to jest przypadek raczej, sam osobiscie przeciagam ludzi i wlasnei najczescie z PKO
    SA na mbank, i jak kolega poszedl zamykac eurokonto w PKO, to pani w okienku
    zapytała " przez te opłaty?" na potwierdzenie pokiwala głową ze zrozumieniem. A w
    momencie otwierrania konta w mbanku nikt oczywiscie nie dzwoni bo i jakim cudem.
    troche chyba zmyslacie:)
    Wojtek

  • 7. Data: 2006-08-25 18:49:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@...sygnaturce.pl> napisał w wiadomości

    > A na jakiej podstawie wydedukowali, że to Pekao SA. Zakładając nawet, że
    > rachunek depozytowy znalazł się w BIORKu, to informacji co to za bank
    > tam nie ma.

    Jest, ale nie pomyślałem o tym, że oni tej informacji nie dostają, a jedynie
    zadłużenie.

  • 8. Data: 2006-08-26 06:40:23
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Podejrzewam, że mBank sprawdził w BIK, że masz inne konto i próbował się
    > dowiedzieć, jakim jesteś klientem w Twoim banku.

    Nic nie sprawdzają, bo po co. Dopóki to ty wpłacasz pieniądze do banku nie
    interesuje ich, jakim jesteś klientem.
    Jeżeli chodzili o telefon z PKO to na pewno jest to zbieg okoliczności.

    Tomek