  • Date: Mon, 19 Feb 2007 00:12:44 +0100
    From: Andrzej Kłos <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Doładowanie tel. w zagranicznym bankomacie

    Telly Savalas napisał(a):

    > A mógł byś mi powiedzieć Andrzeju w jakim bankomacie doładowywałeś pre-paida
    > Orange na Słowacji?

    pisałem: w dowolnym, w znaczeniu: losowym. Czyli jak potrzebowałem to
    szedłem do pierwszego bankomatu, jaki mi się "nawinął", i doładowywałem.
    Ze strony orange.sk:

    Prima kredit si môžete obnoviť vo všetkých bankomatoch Dexia banky
    Slovensko, Istrobanky, Ľudovej banky, OTP Banky Slovensko, Poštovej
    banky, Slovenskej sporiteľne, Tatra banky, UniBanky a Všeobecnej
    úverovej banky až do výšky denného limitu vašej platobnej karty.

    I pewno trafiałem na takie bankomaty.

    Piszę to w czasie przeszłym, ponieważ obecnie bardziej od doładowywania
    opłaca się starą kartę wyrzucić, a zakupić nową (za 222 SKK dają 300 SKK
    na rozmowy lub 444/600). Oczywiście tak robię przy moim "profilu"
    użytkowania telefonu, to ja dzwonię, a grono osób, które dzwonią do mnie
    na numer słowacki jest niewielkie i koszt powiadomienia ich jest
    pomijalny. Na dodatek przy nowej karcie masz włączony przez miesiąc CLIP
    (normalnie to trzeba za to zapłacić) i "Prima variant mesiac" (tańsze SMS).

    andy_nek

    tak mnie tknęło, że może masz problem z obciążeniem swojej karty jak za
    transakcję gotówkową, i wtedy te moje wypociny Ci na nic.