  • 1. Data: 2004-02-05 17:10:29
    Temat: Dokument tożsamości.
    Od: wojtek <w...@t...cy-ROT13>

    Witam,
    mam skromne pytanie - co jest dokumentem tożsamosci w swietle praktyki
    bankowej(prawa bankowego)

    --
    Wojtek
    "Wymieniaj doświadczenia. Ale tylko na lepsze!" (Janina Ipohorska)

  • 2. Data: 2004-02-05 18:42:01
    Temat: Re: Dokument tożsamości.
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    wojtek napisał(a):

    > Witam,
    > mam skromne pytanie - co jest dokumentem tożsamosci w swietle praktyki
    > bankowej(prawa bankowego)

    Dowód osobisty jako główny dokument

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098* *Skype-msprungk*

  • 3. Data: 2004-02-05 19:19:20
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-05 18:10, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako wojtek wykrzyczał
    desperacko do podpitego sędziego:

    > Witam,
    > mam skromne pytanie - co jest dokumentem tożsamosci w swietle praktyki
    > bankowej(prawa bankowego)

    Ho ho ho ... aleś temat znalazł ;)
    Ile banków tyle interpretacji ...
    Na paszporcie jeśli się nie mylę (nie mylę się) jest zapis, że dokument
    ten, poświadcza tożsamość osoby posługującej się nim w zakresie danych
    zawartych w tym dokumencie ...
    Ale w LUKASIE nie zostanie zaakceptowane (nie mówię o Prawie do
    prowadzenia pojazdów mechanicznych) ....

    Tylko wewnętrzne regulacje mówią, kto co honoruje ... zdaje się, że nie
    moga ci jedynie odmówić honorowania DO jako podstawowego dokumentu
    tożsamości w Polsce...

    Pozdrawiam serdecznie

    --
    Stasio Podróżnik na L4
    www: http://www.przemysl-przemysl.prv.pl/ - PRZEMYŚL => Co ? Gdzie ?

  • 4. Data: 2004-02-05 22:21:38
    Od: "Qeid" <d...@o...pl>

    Dowod osobisty , paszport.
    Czasami prawo jazdy ale uwaga jesli "klient ma go wpisane w dokumentacje
    klienta"
    Dwa pierwsze 100 % a Lukas to jednak cienki bank :))))
    Dan.

  • 5. Data: 2004-02-05 22:32:11
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-05 23:21, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Qeid wykrzyczał
> [...]

    > klienta"
    > Dwa pierwsze 100 % a Lukas to jednak cienki bank :))))

    Dwa pierwsze 100 % ? Ha ha ... mylisz się;> ...
    Nowy targ - urząd miejski nie honoruje tego dokumentu jako "DOKUMENTU
    TOŻSAMOŚCI" a tylko jako "DOKUMENT UPRAWNIAJĄCY PRZEKRACZANIE GRANICY" ...
    Tak , tak ... wiem ... do dupy są i może ludność nie korzystać z tego
    urzędu ...

  • 6. Data: 2004-02-05 23:20:46
    Od: " 666" <6...@p...polbox.com>

    Jakaś tam siakaś ustawa mówi, że paszport JEST dokumentem tożsamości.
    Z bankami jest ten kłopot, że koniecznie chcą znać nasz adres i pesel, a
    tych nie ma w paszportach.
    Świstek z potwierdzeniem zameldowania można otrzymać w urzędzie meldunkowym
    jakby co.
    Sprawa braku jakichkolwiek praw w bankach osób bez meldunku była w swoim
    czasie głośna w mediach, ale zapomniano powoli o niej.
    Podejrzewam, że w_niektórych bankach niczego nie załatwisz, jeżeli nie będą
    znali Twojego NIPu.
    Wydaje się, że skomplikowane i uciążliwe dla klientów procedury korelują z
    durnowatością personelu (co zresztą jest logiczne, bo głupawa siksa musi
    mieć wszystko w punktach na papierze), to mógłby być temat na niezły
    doktorat (modna ostatnio dysertatywność wpływu A na B w warunkach C ;-))
    JaC

  • 7. Data: 2004-02-06 00:15:30
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-06 00:20, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako 666 wykrzyczał
> [...]

    > mieć wszystko w punktach na papierze), to mógłby być temat na niezły
    > doktorat (modna ostatnio dysertatywność wpływu A na B w warunkach C ;-))

    Po 1 - PISZ POD PSTEM ! ! ! !
    Po 2 - Ustawa ustawą ... interpretacja interpretacją ...rozporządzenia
    wewnętrzne rozporządzeniami wewnętrznymi ...

    Jeśli pracodawca wymyśla procedurę wewnętrzną rażąco łamiącą USTAWĘ ...
    nikt tego nie sprawdzi zazwyczaj i zaciekle łamie się prawo (tut. nie
    honorując dokumentu) ...

    Pytanie dotyczyło sytuacji jaka jest w polsce, a nie taka jaka winna
    być, czy jakiej byśmy sobie życzyli ...
    Jak wiadomo, wszystko jest weryfikowane przez rzeczywistość ...

  • 8. Data: 2004-02-06 06:15:51
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@WSTAWIŁEM.PRZECIW.SPAMOM.interia.pl>

    Użytkownik " 666" <6...@p...polbox.com> napisał w wiadomości
    > Jakaś tam siakaś ustawa mówi, że paszport JEST dokumentem tożsamości.
    > Z bankami jest ten kłopot, że koniecznie chcą znać nasz adres i pesel, a
    > tych nie ma w paszportach.

    PESEL jest w paszportach, tych nowych czerwonych.

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów]
    http://kw1618.w.interia.pl

  • 9. Data: 2004-02-06 08:47:49
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    In <4...@p...o2.pl> Stasio Podróżnik na L4 wrote:

> [...]
    > Ale w LUKASIE nie zostanie zaakceptowane (nie mówię o Prawie do
    > prowadzenia pojazdów mechanicznych) ....

    Ciekawe ja zadnych problemów nie miałem w Lukasie. Jedynie mbank był pod
    tym względem dziwny, chciał mieć koniecznie skan prawa jazdy z racji
    zawartego tam adresu.

    --
    . JID: rmrmg(at)jabberpl(dot)org | RMRMG .
    . gg: #2311504 | signature .

  • 10. Data: 2004-02-06 11:25:54
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2/6/2004 7:15 AM, Krzysztof 'kw1618" z Warszawy wrote:
    > Użytkownik " 666" <6...@p...polbox.com> napisał w wiadomości

    > PESEL jest w paszportach, tych nowych czerwonych.

    Paszport niedobry, bo jak kto go ma, to za granice szybko wyjechać może. :-)

    Pzdr; Catbert