  • 11. Data: 2004-02-06 20:34:37
    Temat: Re: Dokument tożsamości.
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Qeid <d...@o...pl> wrote:
    > Dowod osobisty , paszport.

    Tak.

    > Czasami prawo jazdy ale uwaga jesli "klient ma go wpisane w
    > dokumentacje klienta"

    Pewnie nie chcą robić problemu, bo w Polsce to nie jest dokument tożsamości.
    Ludzie się filmów naoglądali... ;)

    > Dwa pierwsze 100 % a Lukas to jednak cienki bank :))))

    Jak na prawo jazdy wykonują operacje w kasie, to owszem - cieniasy! Co
    innego, gdyby klient był znany osobiście - wtedy w ogóle bez sprawdzania
    można działać.

    A dlaczego nikt nie wspomniał o książeczce żeglarskiej? Przecież to też
    dokument tożsamości i to międzynarodowy. Bank powinien na książeczkę konto
    otworzyć, a na prawo jazdy już nie.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 12. Data: 2004-02-06 21:21:40
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@WSTAWIŁEM.PRZECIW.SPAMOM.interia.pl>

    Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Paszport niedobry, bo jak kto go ma, to za granice szybko wyjechać może.
    :-)

    Niedługo z dowodem osobistym wyjedziesz za granicę. Własnie pracują nad
    nowelą ustawy, ze z dowodem można przekraczać granicę (ale tylko z tym
    plastikowym).

    Pozdr
    kw1618

  • 13. Data: 2004-02-06 23:07:30
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Piotr Grzegorz Skowroński napisał:

    > A dlaczego nikt nie wspomniał o książeczce żeglarskiej? Przecież to też
    > dokument tożsamości i to międzynarodowy. Bank powinien na książeczkę konto
    > otworzyć, a na prawo jazdy już nie.

    Heh, ja mam w ksiazeczce zdjecie sprzed ponad 20 lat. Ciekawe czy bank
    by ja lyknal? ;-)

    Bartol

  • 14. Data: 2004-02-06 23:09:25
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Krzysztof 'kw1618" z Warszawy napisał:

    > Niedługo z dowodem osobistym wyjedziesz za granicę. Własnie pracują nad
    > nowelą ustawy, ze z dowodem można przekraczać granicę (ale tylko z tym
    > plastikowym).

    Podobno z papierowym rowniez.

    Bartol

  • 15. Data: 2004-02-07 08:58:18
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:

    > Heh, ja mam w ksiazeczce zdjecie sprzed ponad 20 lat. Ciekawe czy bank
    > by ja lyknal? ;-)

    Poświęć się dla dobra nauki i zrób rundkę po okolicznych marmurach ;)
    Poważnie, to nie sądzę żeby personel był przeszkolony, nawet jak wygląda
    taki dokument.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 16. Data: 2004-02-07 11:34:07
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > Poświęć się dla dobra nauki i zrób rundkę po okolicznych marmurach ;)
    > Poważnie, to nie sądzę żeby personel był przeszkolony, nawet jak wygląda
    > taki dokument.

    E, nie bede sie poswiecal. :-P Poza tym w ksiazeczce mam nieaktualny
    adres (prawde mowiac to ten adres juz nie istnieje, bo droga wzdluz
    budynku uzyskala miano ulicy).

    Bartek