  • 1. Data: 2004-04-14 13:07:21
    Temat: Do ING BSK czy gdzie indziej?
    Od: "Danio" <n...@j...com>

    Witam,

    Pogooglalem troche po grupie i wydaje mi sie ze wiem jeszcze mniej, bo
    wyrazane opinie sa czesto albo bardzo jednostronne albo fragmentaryczne, a
    mianowicie:
    - chce zalozyc konto na trzymanie roznych "zaskorniakow" - zasilanie konta
    od przypadku do przypadku,
    - nie zamierzam brac tam kredytow, jedynie wydawac to co bede tam trzymal,
    - chce miec mozliwosc obslugi konta przez internet,
    - miesieczne utrzymanie nie powinno wiele kosztowac, wszelkie wynalazki
    podkreslajace "prestiz" itp sa mi zbedne,
    - wystarczy mi jedna karta do konta, nie musi byc kredytowa, zwykle Maestro
    wystarczy,
    - siec bankomatow powinna byc rozbudowana, zeby nie placic prowizji za
    wyciaganie kasy z nie swoich,
    - prowizje za zagramaniczne bankomaty powinne byc niskie,
    - chce zeby to byl inny bank niz moj obecny, a wiec Multi odpada,
    - jesli dawali by cos podobnego do netkarty to byloby niezle.

    Ogladalem strony bankowe, ale zalezy mi szczegolnie na opinii realnych
    uzytkownikow dostepu internetowego. Wole przy tym korzystac z kodow
    jednorazowych niz z tokenow. Ze wzgledu na bliskosc wygodny bylby ING BSK,
    ale jak zmienie prace, to to moze juz nie byc argumentem. Kiedys bylem w
    PekaoSA i chyba nie chcialbym tam wrocic, bo nie wierze w ten bezproblemowy
    dostep do internetu.

    No i gdzie tu isc?

    Prosze o podpowiedz i pozdrawiam,
    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 2. Data: 2004-04-14 16:04:17
    Temat: Re: Do ING BSK czy gdzie indziej?
    Od: "Pan Farciarz" <farciarz@[nospam]gazeta.pl>

    www.inteligo.pl
    A sprawdz tez oferte
    www.multibank.pl

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-04-14 16:05:50
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Pan Farciarz wrote:

    > www.inteligo.pl
    > A sprawdz tez oferte
    > www.multibank.pl
    >
    > pozdrawiam

    Przecież napisał, ze Multi nie.
    A do autora wątku: Właściwie to czym Ci podpadli ? Bo chyba nie chcesz
    sie od nich wynieść bez powodu ?
    KJ

  • 4. Data: 2004-04-14 16:36:05
    Od: "Danio" <n...@j...com>

    "Kamil Jońca" <k...@g...pl> wrote in message

    > A do autora wątku: Właściwie to czym Ci podpadli ? Bo chyba nie chcesz
    > sie od nich wynieść bez powodu ?

    Niczym. jest mi tam dobrze i nie zamierzam sie ruszac. Po prostu nie chce
    trzymac wszystkiego w jednym miejscu.
    A wiec jesli nie do ING BSK to dokad?
    Strony internetowe przegladalem, ale chodzi mi o opinie "real userow",
    wirtualnie to moge sobie na stronach demo (jak sa) samemu poogladac.

    Pozdrawiam,

  • 5. Data: 2004-04-14 16:46:02
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Danio <n...@j...com> wrote:
    > A wiec jesli nie do ING BSK to dokad?

    Tam, gdzie nie wydasz majatek na prowadzenie konta :)
    Moze Lukas, VW Bank?
    Albo Millennium pod warunkiem, ze np bedziesz tam trzymal 2 tys zlo.
    O jakosc swiadczonych uslug w ING to raczej na tej grupie dowiesz sie tylko
    rzeczy negatywnych :) Co nie znaczy, ze nie warto tam miec konta.

    http://www.PRnews.pl

  • 6. Data: 2004-04-14 18:56:33
    Od: e...@p...onet.pl

> [...]
    > O jakosc swiadczonych uslug w ING to raczej na tej grupie dowiesz sie tylko
    > rzeczy negatywnych :) Co nie znaczy, ze nie warto tam miec konta.

    O, przepraszam, ja tam zawsze bronilem ING ! ;-)
    No, z wyjątkiem przypadku, gdy dopraowadzili mnie kiedyś do furii...
    Ale generalnie uważam, że jakoś usług mają wyraźnie powyżej średniej.
    Jednen z najlepszych serwisów internetowych (niestety we wszystkim z wyjątkiem
    bwzpieczeństwa: długo chodził tylko na MISIE, hasło + klucz prywatny z
    dyskietki - a więc nie token ani nie kody; do tego parę złych rozwiązań).
    Tanie karty VE i ME z dobrymi kursami walut i liniową prowizją za wypłatę.
    Do pewnego monentu mieli też całkiem sesnowe ceny.

    Jednak z powyższego nie wynika, że jest to dobre rozwiązanie w opisanym
    konkretnym przypadku. Sądzę że raczej nie. Sieć bankomatów spora, ale jako
    bodaj jedni z ostatnich nie mają darmowego euronetu (albo jestem nie na
    bieżąco), w standardzie przelewy płatne nawet przez internet, tak samo dostęp
    przez tel. no i oprocentowanie do d...
    Dla przedstawionych warunków polecałbym raczej Lukasa ekonto Pro (+ 5K na
    lokacie).

    Pozdr.

  • 7. Data: 2004-04-14 21:33:01
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Danio" <n...@j...com> napisał w wiadomości
    > - chce zalozyc konto na trzymanie roznych "zaskorniakow" - zasilanie konta
    > od przypadku do przypadku,
    > jednorazowych niz z tokenow. Ze wzgledu na bliskosc wygodny bylby ING BSK,

    No to BSK jest w sam raz,

  • 8. Data: 2004-04-17 06:33:21
    Od: "pierze25" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SP9LWH" <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Danio" <n...@j...com> napisał w wiadomości
    BSK,

    > No to BSK jest w sam raz,

    Wlasnie po wielu latach wypisalem sie z ING BSK. Zaczynalem jeszcze od Home
    cash kiedy wszystko bylo darmowe. Pozniej coraz gorzej. Teraz placisz za
    wszystko. Karte, przelewy i prowadzenie.

  • 9. Data: 2004-04-21 19:13:46
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "pierze25" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wlasnie po wielu latach wypisalem sie z ING BSK. Zaczynalem jeszcze od
    > cash kiedy wszystko bylo darmowe. Pozniej coraz gorzej. Teraz placisz za
    > wszystko. Karte, przelewy i prowadzenie.

    Teraz "darmo umarło" we wszystkich bankach

  • 10. Data: 2004-04-22 07:42:13
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    SP9LWH wrote:
    > Użytkownik "pierze25" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Teraz "darmo umarło" we wszystkich bankach

    jednak nie - mam darmowy rachunek "taryfa 0" w ING
    robie na niego przelewy (za darmo) i z niego place kartą w sklepie.
    inne operacje jak wyplata z bankomatu czy przelew są tam platne
    ale do tego służy Fortis
    *** blad ***