  • 1. Data: 2004-04-14 12:01:47
    Temat: Karta Lukasa
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    VISA Electron -- autoryzuje się w POS-sach PIN-em czy podpisem?

  • 2. Data: 2004-04-14 13:04:08
    Temat: Re: Karta Lukasa
    Od: "DuCh" <xhris@gazeta(spamerzyprecz).pl>

    Użytkownik Radosław Popławski <r...@a...net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:7...@4...com..
    .
    VISA Electron -- autoryzuje się w POS-sach PIN-em czy podpisem?

    PINem...przynajmniej w Siwta we Wroclawiu tak bylo :P

    Pozdrawiam

    DuCh

  • 3. Data: 2004-04-14 13:36:08
    Od: "mac" <m...@k...net.pl>

    > VISA Electron -- autoryzuje się w POS-sach PIN-em czy podpisem?
    >

    > PINem...przynajmniej w Siwta we Wroclawiu tak bylo :P

    a w Geancie w Zabrzu podpisem

    m.

  • 4. Data: 2004-04-14 13:43:57
    Od: "Tomek" <news@swoboda_maps_.lublin.pl>

    > Wszystko zależy od właściciela POSa. Jako, że Lukasa obsługuje BZWBK, to w
    > ich POSach autoryzacja jest podpisem. W pozostałych PIN.

    A nie na odwrót przypadkiem?
    BZWBK - potwierdzałem PIN'em, nie wiem co mają Real, Obi - też PIN.
    Reszta podpisem.

  • 5. Data: 2004-04-14 13:45:26
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2004-04-14 13:52:24
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A nie na odwrót przypadkiem?

    Raczej nie. Przynajmniej tak wynika z moich "doświadczeń". 3 płatności w
    BZWBK - podpis. Reszta (Polcard, eService) leciał PIN.

  • 7. Data: 2004-04-14 19:40:50
    Od: Bartosz Wzorek <b...@o...home.pl>

    Użytkownik Radosław Popławski napisał:
    > VISA Electron -- autoryzuje się w POS-sach PIN-em czy podpisem?

    POS Pekao SA autoryzacja podpisem

    Pozdrawiam
    Bartosz