  • 1. Data: 2004-04-14 10:55:20
    Temat: Arbiter bankowy-co tak dlugo?
    Od: "D. V." <d...@N...gazeta.pl>

    Na poczatku marca wyslalem skarge do Arbitra Bankowego. Do dzis nie
    otrzymalem zadnej odpowiedzi. Oczywiscie skarga byla wyslana z kompletem
    wymaganych dokumentow listem poleconym oraz oplacilem 50zl. Czy ktos mi moze
    napisac czy to normalne, ze nie ma odpowiedzi ponad miesiac?

  • 2. Data: 2004-04-14 11:43:37
    Temat: Re: Arbiter bankowy-co tak dlugo?
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl>

> [...]
    > wymaganych dokumentow listem poleconym oraz oplacilem 50zl. Czy ktos mi moze
    > napisac czy to normalne, ze nie ma odpowiedzi ponad miesiac?

    Niestety - znajomy również. Można się dowiadywać telefonicznie. Teoretycznie
    arbiter może rozpatrywać sprawę nawet ok. 3 m-ce :(

  • 3. Data: 2004-04-14 12:27:27
    Od: "e-adam" <a...@i...pl>

    Użytkownik "D. V." <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    moze
    > napisac czy to normalne, ze nie ma odpowiedzi ponad miesiac?

    Witam!
    U mnie zareagowali natychmiast.Może mają dużo pracy?Tak czy inaczej
    zadzwonił bym do nich.
    Pzdr
    e-adam