  • 11. Data: 2009-01-11 22:49:14
    Temat: Re: Do Dietera - o Dutkiewiczu...
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości
    news:gkc8rv$hjh$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > To poczatek kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego, ktora
    > zmobilizowala do dzialania ludzi nie wybranych do Sejmu i Senatu. Bycie
    > deputowanym do PE to doskonale platne zajecie przystosunokowo malej
    > liczbie obowiazkow. Czy jak zwykle chodzi tylko i wylacznie o pieniadze :)

    i tu jest cały problem, ze w tym kraju rwą się tam jak i nawet do lokalnych
    struktur nieudacznicy dla pieniędzy... ludzie którzy do niczego się nie
    nadają i nic sobą reprezentują jak choćby jarosław K a jak się już dostaną
    to celem nadrzędnym jest ustawienie znajomych i rodziny jak nasi kochani
    ludowcy a przypadki posłów faktycznie, którym nie chodzi o te marne
    pieniądze jak Palikot to wyjątki i jest ich zbyt mało.

    ktoś kto się łasi na takie żałosne pieniądze to musi być nieudacznik i
    kretyn bez zasad tak jak pewnie jakieś 90% wszystkich posłów.

  • 12. Data: 2009-01-12 08:29:24
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > jak zwykle nie ma nic ciekawego do powiedzenia, Michalkiewicz od jakiegoś
    > czasu jest poprostu żałosny...

    Żebyś się nie zdziwił kolego dekazzze, jak za jakiś czas obudzisz się a
    Dutkiewcz bedzie prezydentem lub premierem, i gdy okaże się że po Donku
    słuch już dawno zaginął tak samo jak kiedyś po Suchockiej, Marcinkiewiczu,
    Bieleckim i całą inną rzeszą "Premierów" wyjetych z kapelusza....

    Dr.Endriu

  • 13. Data: 2009-01-12 15:05:22
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > słuch już dawno zaginął tak samo jak kiedyś po Suchockiej, Marcinkiewiczu,
    > Bieleckim i całą inną rzeszą "Premierów" wyjetych z kapelusza....

    a czym niby miałbym się zdziwić w takim przypadku? jak najbardziej naturalna
    kolej rzeczy i może wreszcie się ludzie obudzą i przestaną nieudaczników i
    kretynów wybierać szczególnie jak w przypadku kartofli, perona i spółki.
    Zapomniałeś w zestawieniu dodać nieudacznika jak chodzą słuchy odmiennej
    orientacji, który już znika na śmietniku historii gdzie jego miejsce.

    pzdr,
    dkzzzzzzz.

  • 14. Data: 2009-01-12 15:38:55
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > naturalna kolej rzeczy i może wreszcie się ludzie obudzą i przestaną
    > nieudaczników i kretynów wybierać szczególnie jak w przypadku kartofli,

    Czy to co napisałeś to tak naprawdę, czy może tylko udajesz ?.

    Dr.Endriu