  • 1. Data: 2002-07-20 19:46:02
    Temat: Re: Do Amry
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Amra wiem ze sa wakacje itp Slonce mocniej daje niz zwykle ale jakis czas
    > temu obiecales mi ze wyslesz mi swoja prace. Wyslesz?

    Wysle ci, ale okrojona do spisu tresci =)

  • 2. Data: 2002-07-20 19:46:31
    Temat: Do Amry
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Witam

    Amra wiem ze sa wakacje itp Slonce mocniej daje niz zwykle ale jakis czas
    temu obiecales mi ze wyslesz mi swoja prace. Wyslesz?

    Pzd Travis

    --
    Sebastian Grabowski
    Tel. 503 155 127

  • 3. Data: 2002-07-20 21:24:18
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Wysle ci, ale okrojona do spisu tresci =)

    no juz nie gadaj - dostales pierwsze 3 rozdzialy :)

  • 4. Data: 2002-07-20 21:35:56
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    no wlasnie nie ;-)
    Moze wyslales ale bynajmniej nie doszlo ;P

    Pzd Travis

  • 5. Data: 2002-07-20 21:44:39
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Moze wyslales ale bynajmniej nie doszlo ;P

    Znaczy ja Minikowi wyslalem ;)

  • 6. Data: 2002-07-20 21:57:33
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    > Znaczy ja Minikowi wyslalem ;)

    To by tlumaczylo czemu ja nie dostalem ;-))) hehe

    Jak mozesz to sendnij na T...@f...com.plskasujto

    Pzd Travis

  • 7. Data: 2002-07-20 22:05:36
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jak mozesz to sendnij na T...@f...com.plskasujto

    na o2 poszlo :)_

  • 8. Data: 2002-07-21 06:44:44
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" napisał w wiadomości ...

    > na o2 poszlo :)_

    To może opublikuj ją na swojej stronie??
    ;-)))

  • 9. Data: 2002-07-21 08:36:48
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > To może opublikuj ją na swojej stronie??
    > ;-)))

    W szerokich fragmentach a i owszem :) No mam nadzieje (bede sie chwalil
    oczywiscie jak sie ukaza) w paru pismach ;))))

    Nie to, ze sie pracy wstydze (wrecz przeciwnie jestem b. dumny), ale wydaje
    mi sie, ze zainteresowani, mogliby nie byc za bardzo hi hi hi zadowoleni...
    ;)

  • 10. Data: 2002-07-22 20:19:11
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sat, 20 Jul 2002 23:24:18 +0200), "AMRA"
    <a...@a...com> był(a) napisał(a):

    >no juz nie gadaj - dostales pierwsze 3 rozdzialy :)

    wstęp, podziekowanie oraz Od wydawcy :-)

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)