  • 31. Data: 2006-01-08 16:51:58
    Temat: Re: Dlaczego w Pekao24 nie ma historii?
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on 08 Jan 2006 07:44:59 GMT Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    wrote:

    > Mam javę.
    (...)
    > A mimo to nie działa, pojawia się komunikat, żeby zainstalować javę, a
    > ona już jest.

    zaczyna się robić NTG, ale wpisz w pasku adresu
    about:plugins
    i sprawdź czy masz tam
    Java(TM) Plug-in
    jeśli nie, pomimo, że masz javę, tzn, że FF nie ma zainstalowanego plaginu -
    po prostu o żadnej javie nic nie wie.
    Rozwiązanie jest tematem na inną grupę, a może mąż ci pomoże :-)

  • 32. Data: 2006-01-08 22:56:45
    Od: "JotKa" <j...@o...pl>

    Użytkownik "piotronos" <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Bardzo mi sie podoba taka "bankowosc internetowa" z funkcja zamawiania
    > historii poprzez wizyte w oddziale. No ale jest jakis postep ... mozna to
    > zrobic tez przez telefon.
    > Ciekawe czy kiedys bedzie to mozna zrobic tak jak w innych bankach - czyli
    > przez internet? :-)

    Między innymi dlatego porzuciłem bankowość internetową dla firm w PKO SA na
    rzecz Multibanku
    Z Multi jestem bardzo zadowolony. Sprawdza się.

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek Kauch

  • 33. Data: 2006-01-09 07:19:31
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message s...@9...acn.waw.p
    l,
    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> wrote:
    > No właśnie w Pekao przeszkody są. Żeby złożyć takie zlecenie, każą
    > dreptać do oddziału. Ja się zaparłam i udało mi się to zrobić
    > telefonicznie, ale pani powiedziała: "Ale to wyjątkowo, naprawdę
    > wyjątkowo tym razem":)
    > Żeby było zabawniej opcja nie jest dostępna natychmiast, więc żeby
    > obejrzeć tę historię trzeba dreptać jeszcze raz, ale jak ktoś się
    > zaprze, to ma w internecie, "ale naprawdę wyjątkowo":)

    To ja skorzystam z Twojego doświadczenia (jeśli można)
    i zapytam - czy to jest płatne?
    I druga sprawa. Standardowo można drukować sobie (czyli ściągnąć
    PDF) operacje z ostatnich 3 miesięcy. Np. przelewów z listy
    przelewów wykonanych (dostępne 6 miesięcy) już nie można drukować.
    Pytanie moje: czy jak udostępnią tą historię, to czy można drukować
    stare przelewy?

    MirekP

  • 34. Data: 2006-01-09 20:58:39
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dpt31p$ran$1@nemesis.news.tpi.pl>, Miroo wrote:
    > In message s...@9...acn.waw.p
    l,

    > To ja skorzystam z Twojego doświadczenia (jeśli można)
    > i zapytam - czy to jest płatne?

    Nie jest.

> [...]
    > przelewów wykonanych (dostępne 6 miesięcy) już nie można drukować.
    > Pytanie moje: czy jak udostępnią tą historię, to czy można drukować

    Nie próbowałam, ale podejrzewam, że tak, jak się na to patrzy i jak
    się po tym chodzi, to nie widać różnicy między tą historią długą, a tą
    2miesięczną.

    Renata

  • 35. Data: 2006-01-12 23:17:32
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrndrv0e9.men.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl...
    > Moim wymaganiem jest duża sieć bezpłatnych bankomatów w małych
    > miejscowościach (głównie centrum Polski, Pomorze, ściana wschodnia,
    > Beskidy). A poza tym bankomat po drodze do pracy mojej i mojego
    > męża. Jaki bank, któremu zależy na klientach spełniający ten warunek
    > polecisz?

    Z refleksem modemowca odpowiadam :-)
    Renato, mam podobny problem i rozwiazalem go generalnie przy pomocy epakietu
    w Fortisie, ktorego uzywam jako konta glownego. W wiekszosci miast
    powiatowych jest jakis bankomat, z ktorego nienerwowo moge sobie wyplacic
    bez prowizji. Zagranica wyplacam rzadko (glownie Slowacja z uwagi na takze
    beskidzkie zamilowanie), wiec "zlodziejskie" kursy mozna jakos zniesc.

    Natomiast do funkcjonowania w warunkach warszawsko - beskidzkich niezle
    sprawdzi sie Inteligo. Samo konto jest zasadniczo bezplatne, a za dwie karty
    zaplacicie 1,98 zl miesiecznie. W Warszawie bankomatow PKO BP oczywiscie
    full, ale w warunkach beskidzkich takze jest spoko (m. in. bankomaty w
    Ustroniu, Wisle, Szczyrku, Nowym Targu, Nowym Saczu, Szczawnicy, Krynicy,
    Dukli - chyba, a w Cisnej to nawet maja elektronicznego POSa - to tak, co mi
    na teraz przyszlo do glowy). Niestety nie wiem, jak nad morzem, czy na
    scianie wschodniej, ale generalnie na "szarych drogach powiatu" najczesciej
    spotyka sie bankomaty PKO BP. Poza tym mysle sobie (bo tego rozwiazania nie
    uzywam), ze moze wygodnie miec odrebne konto do wyjazdow (zreszta
    oprocentowane lepiej niz tytulowe Pekao SA), bo mozna tam sobie przelac kase
    potrzebna na wyjazd i pilnowac zeby sie jej nie wydalo.

    Pozdrawiam, Grzegorz