eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDlaczego w Pekao24 nie ma historii? › Re: Dlaczego w Pekao24 nie ma historii?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not
    -for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Subject: Re: Dlaczego w Pekao24 nie ma historii?
    References: <s...@9...acn.waw.pl>
    <dplqfv$6pl$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: R...@a...waw.pl
    Message-Id:
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    Date: 06 Jan 2006 14:18:44 GMT
    Lines: 26
    NNTP-Posting-Date: 06 Jan 2006 14:18:44 GMT
    NNTP-Posting-Host: 82.210.177.90
    X-Trace: 1136557124 mamut2.aster.pl 17934 82.210.177.90:47136
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:374293
    [ ukryj nagłówki ]

    In article <dplqfv$6pl$1@inews.gazeta.pl>, MrMrooz wrote:
    >
    > Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    > wiadomości news:slrndrsb7t.ctb.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl...
    >> Dlaczego w Pekao24 jest dostęp do historii konta tylko do 2 miesięcy
    >> wstecz? Czy wiąże się to z jakimiś oszczędnościami banku, czy chodzi o
    >> co innego? Co stoi na przeszkodzie, żeby był dostęp do dużo dłuższej
    >> historii?
    > Dlaczego to nie wiem, może z powodów technicznych - ilość operacji, ilość
    > danych etc. Kiedyś na grupie była na ten temat drobna dyskusja - ktoś
    > wspominał o ilości danych jakie trzeba przerzucić, żeby zrobić backupy itp.

    Właśnie bardziej chodzi mi o to, czy jest jakieś uzasadnienie
    finansowe, ewentualnie techniczne (a co za tym idzie pośrednio
    finansowe). Nie znam się, ale tak na chłopski rozum, to przecież tę
    historię mają, trzymają ją gdzieś i są fizycznie w stanie ją
    udostępnić, tylko że dopiero po złożeniu takiego zlecenia. Aha, i
    wymagają, żeby to zlecić osobiście w oddziale (dlaczego?) i przeglądać
    też tylko w oddziale.
    Jednak po awanturze "nie po to mam dostep przez internet
    zeby biegac po oddzialach" okazuje się, że możliwy jest również dostęp
    z własnego komputera i złożenie zlecenia telefonicznie.
    Więc o co chodzi?


    Renata

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1