  • Data: 2006-01-07 08:49:39
    Temat: Re: Dlaczego w Pekao24 nie ma historii?
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <dpmouf$a3u$1@inews.gazeta.pl>, Krzysztof Kosminski wrote:

    > Bo tamtym zależy na Tobie jako na kliencie, a Pekao SA nie zalezy
    > na klientach wymagających czegokolwiek od banku (takich jak Ty).

    Moim wymaganiem jest duża sieć bezpłatnych bankomatów w małych
    miejscowościach (głównie centrum Polski, Pomorze, ściana wschodnia,
    Beskidy). A poza tym bankomat po drodze do pracy mojej i mojego
    męża. Jaki bank, któremu zależy na klientach spełniający ten warunek
    polecisz?

    > Albo dlaczego wysłanie paczki przez Pocztę Polską zajmie Ci
    > jakies 1,5 godziny,

    Mi z dojściem na pocztę zajmuje to jakieś 13 minut.

    > klientów, którzy również utkwili w głębokim PRL. Po prostu sobie
    > taka niszę rynkową znaleźli: ludzi, którzy są na bakier z
    > nowoczesną techniką i nie mają co robić z wolnym czasem. Dla nich
    > jest ten bank, a nie dla Ciebie.

    Najwyraźniej nie znasz moich postów z tej grupy, wiedziałbyś, że konto
    w Pekao jest jednym z 6 moich kont (mBank, vw, Lukas, Milenium, ING, a
    w zeszłym tygodniu zamknęłam KB, bo na śmierć o nim zapomniałam, a
    przypomniałam sobie podczas porządków w papierach:)), tylko, że żadne
    z pozostałych nie spełnia warunku dotyczącego bankomatów.

    Renata

    PS No ale potrafisz wyjaśnić tę błyskotliwą metaforę witka? Co jest
    piwnicą i pudełkami, bo mi się nie udało zrozumieć.