  • Data: 2006-01-07 18:52:32
    Temat: Re: Dlaczego w Pekao24 nie ma historii?
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <dpoas9$qq3$1@news.elsat.net.pl>, Wojciech Nawara wrote:

    > Nie znam tego banku. Pisałaś o bankomatach.

    Pisałam o bankomatach I o banku, któremu zależy na klientach. Bo bank
    z bankomatami, ale któremu na klientach nie zależy to przecież ja już
    mam:)

    > Nie kombinuj. :-)
    > Po prostu bank nie pobiera opłat za wypłaty w bankomatach, jest to
    > częścią jego oferty i tyle.

    No ale nie ma sensu się przenosić, jeśli to tymczasowa oferta. Pozatym
    obsługa online musi chodzić bez zarzutu pod linuxem i w firefoxie, a
    np. takie milenium nie chodzi wcale, a w ing mogę sobie tylko
    pooglądać pieniążki, ale nic z nimi zrobić nie mogę.

    Renata